Marco tipt: Liefst zonder publiek trainen!!

• Bloedgroep-FFFFF

Nou, loze kreten, tjonge, is een eerste reactie, sorry hoor.

Moet dat perse NU door meneer de ex-voetballer van hun,

die ook niet slaagde,net als Gullit, Rijkaard enz. ineens goed?

Alles achter gesloten deuren? Is het ineens zonodig? Afstand met je klanten?

Maar we mogen dan dus mss tzt alleen met de 1ste training wel opdraven?

Nee, ik denk dat Feyenoord nog steeds veel meer bij de mensen staat,

als Marco nu ineens een “statement” wilde meegeven. Hou beter je mond. Hijzelf heeft de kilte ingevoerd, wat een Vlemmings en Been juist nooit zouden doen!

Als je ziet, hoeveel trouwe supporters er op veelal hun ouwe dag echt een steun zijn voor de spelers, door weer en wind, is dat wel even slikken.Ook op Varkenoord, dat kan je niet zomaar maken, ineens trainingen besloten maken, omdat juist die pannenkoek dat nog even naroept.

En Ned. is qua voetbal en geld nog niet te meten met engeland, duitsland en zuidelijke landen, dus ….laten we het rustig afwachten, zonder gelijk ook ineens zo afstandelijk en proffesioneel te gaan denken voor de grootste club, qua legioen!

Natuurlijk gaat alles steeds meer om de pegels en resultaten, anders als vroeger, maar om nu afzonderlijk te trainen, als mensen in de vak. uit het hele land komen, omeens een x live eenn training bijtewonen, foto, handtek?

Ik denk dat een club als feyenoord ook niet snel ook zo zal handelen, ze zijn sowieso al erg gevoelig voor HET LEGIOEN, aktie´s enz.

Ze zijn meer betrokken ( nog? ) met de 12e man als het kille gedrag van Marco, als je dat las, in de vak. zelfs geen dagjesmensen, kinderen, die zo hun grote droom zien in het echt.

• damona

@ bloedgroep, Hij zegt toch niet altijd, maar af en toe. En ik vind dat niet zo gek hoor. Bijvoorbeeld voor belangrijke wedstrijden of als het ff niet lekker gaat om iedereen de zelfde kant op te krijgen. Dan is het niet bevorderlijk lijkt mij als er een een of andere idioot met een megafoon je training staat te verstieren.

• Bloedgroep-FFFFF

Nee, hij zegt idd nog niet altijd! Letterlijk niet nee.

Maar bij belangrijke wedstrijden gaan ze al of even in tr.kamp elders of heel soms is het besloten, maar neem aan dat die jax-fan niet elke week met een Megafoon tekeer gaat. Zal nu de 2 laatste wedstr. mss zijn geweest?

Deels is het logisch en heel soms gebeurd dat ook. Binnentraining of in de Kuip zelf!. Soms kom je voor niets, naar ´t trainingsveld.

Niks mis mee, maar dit moet, HOOP ik, toch niet het begin worden, van het hedendaagse trainen, dat ze het in een korte tijd volledig af gaan schermen.

Wel erg letterlijke reactie.Wacht maar af welke impact dit zal hebben,als het doorzet.

• damona

Soory hoor, maar het is niet goed of het deugt niet.

Wat wil je nu? Als er niet gepresteerd wordt worden ze helemaal afgebrand en als er ideeen zijn waardoor prestaties zouden kunnen verbeteren dan is dat ook niet goed, want stel je voor dat je als supporter een keertje voor niets bij de training komt…..

• Bloedgroep-FFFFF

Laat maar, je leest het in een verkeerde context.

Het gaat niet om mijzelf,maar de ineens door de v Basten zgn goede tip, omdat hij niet voldoende kon presteren en die fans hem daarop kennelijk alsdoor stoorde bij een training, wil dat dan gelijk zeggen, dat zo ieder die hoog presteert, ieens alles moet dichtgooien? NEE.

Hij heeft gefaald en denkt zo nog pos. in het nws. te komen.

je kan overal reacties lezen van de fans aldaar, 1e helft toegangen barricaderen, niet alleen voor ´t bestuur, maar omdat ze ook een “ deeltje” van het clubhart willen delen.

Een keer besloten training, een tr.kamp, niets mis mee, maar niet doen alsof we ook het hoogste Europese voetbal spelen en arrogant opstellen naar de 12e man, die heel hard nodig is.

Ik hoop alleen dat het niet toegaat, naar voorgoed apart trainen en afstandelijke houdingen naar buiten voor degene die dag en nacht al jaren alles vrijwillig voor hun club doen en inzetten, nogmaals… niet voor mij, maar voor alle voetbalfans, welke club dan ook!

punt uit!