OT: Fan Arsenal wordt het verlies te veel

• HooliKoen

Fan Arsenal verhangt zich

De nederlaag van Arsenal in de halve finales van de Champions League tegen bekerhouder Manchester United is een supporter te veel geworden. De Keniaanse fan verhing zich na de uitschakeling van zijn geliefde Engelse club.

De 29-jarige Suleiman Omondi beroofde zich in zijn eigen huis in de buurt van Nairobi van zijn leven. Daar werd zijn lichaam door de politie gevonden. Hij had samen met vrienden de wedstrijd, die eindigde in 3-1 voor Manchester United waardoor de Gunners werden uitgeschakeld, in het café gevolgd. Volgens vrienden keerde hij na afloop huilend huiswaarts.

Toen Omondi gevonden werd had hij zijn Arsenal-shirt nog aan.

Er is meer in het leven dan alleen voetbal. Treurig verhaal dit. Zal wel niet alleen maar door het voetbal komen.

• Milo

Ik hoop inderdaad niet dat het alleen voetbal is. Maar het klinkt misschien raar maar voor dit soort mensen heb ik geen respect. Want je doet andere hiermee nog veel meer pijn. En dan bedoel ik dat de mensen van wie je houd. Die zullen zich afvragen waarom hebben we het niet zien aankomen. En het was zo'n lieve jongen. Bovendien laat je voor die mensen een enorme leegte achter die niet te beschrijven is.