gudde en jacobs

• het medium

uit de woorden van jan dirk stoute blijkt dat dhr gudde en dhr jacobs er schuldig aan zijn dat de ivesteerders straks definitief af gaan haken

nog steeds geen sluitende begroting

wordet het niet eens tijd de de raad van comissarissen die twee de wacht aan gaan zeggen

als er geen geld kom dan komt er weer zo,n ramp seizoen aan

• jan

ja dat hoorde ik ook op tv rijnmond dat gaat niet goed zo natuurlijk als dat te lang duurt

• tommie F

wat werd er precies gezegd dan??

• jan

De investeerders willen nog steeds geld in Feyenoord steken

- Maar ergeren zich dat de (sluitende) begroting nog steeds niet rond is

- Twijfelen aan de capabelheid van Gudde en Jacobs

- Vinden het op z'n zachts gezegd - not amused - dat voor Dani Fernandez een andere investeerder is gevonden (en niet bij hen is aangeklopt)

- Tevens willen ze een klankbord in de Raad van Comm. voor Beenhakker en Been (een voetbalman dus)

- En een ‘marketing man’in de Raad v. C. die de naam Feyenoord nog beter kan uitdragen.

• Eddie

Zolang er vriendjespolitiek in de kuip heerst, zitten we in een neergaande spiraal! We gaan nog eens failliet! Dit is realistisch!

• brady

failliet ben je al laten ze eerst maar eens een licentie zien te krygen voor volgend seizoen

• Ruud

WE hebben gewoon een sterke persoonlijkheid nodig.

Die Gudde is ook een 1e klas gebakkie.

• Rob28

Jullie hebben Bosz, Jansen en Verbeek de laan uitgestuurd.

Op zich kan ik me daar helemaal in vinden.

Maar zijn jullie er niet minimaal 2 vergeten?

• Ruud

Jullie?

• kobusz

Het wordt tijd dat er mensen in gaan grijpen of dat ze laten merken wat het probleem is. Ik snap niet dat er nergens iets te halen valt en dat ze de begroting niet sluitend krijgen. Wat hebben ze dan al die tijd gedaan? Regeren is vooruit zien!!!