7 magere jaren zijn geweest....Nu de 7 vette( 8/05/02)

• mark

Vandaag is het 7 jaar geleden dat we de cup wonnen,daarna is de klad er hart ingeslagen,ik ben ervan overtuigd dat Feyenoord vanaf nu gigantsche sprongen gaat maken

LET MAAR OP

en ohja mijn gips gaat er volgende week af dan zit het er vier weken op nadat ik door Tomasson zijn gemiste kans tegen twente op een stoeltje naaste me sloeg op de rand

• Ruud

Lekker bijdehand….

• jerry

zou niet weten wie voor de ommekeer moet zorgen want zonder geld geen spelers

• feyenoord

hoop doet leven, maar een beetje realisme is hier soms ver te zoeken jerry, je heb gelijk, ik geloof ook zeker niet in een ommekeer, komend seizoen spelen we voor plaats 4 tot 9, dus uiteindelijk hetzelfde als dit jaar, helaas maar waar, maar je raakt eraan gewend, het is al jaren zware ellende in de kuipjerry schreef:

>

> zou niet weten wie voor de ommekeer moet zorgen want zonder

> geld geen spelers

• tommie F

een wonder!!!

• jerry

afscheid nemen van overbetaalde spelers en spelers zonder toegevoegde waarde, daarna bouwen aan een nieuw feyenoord met een mix van ervaring, jeugd en talentvolle spelers die je probeert te scouten

• Ruud

Gewoon met de jeugd doorgaan.

Loopt zat talent.

• jerry

maar je moet gewoon een goede spits gaan scouten, want ik zou niet weten of die er loopt, dus laat leo beenhakker zijn ogen opendoen bij een goede betaalbare spits die later goed doorverkoopbaar zou zijn, want zo maak je geld

• Ruud

Dat kunnen ze niet bij Feyenoord.

• The Hitman

7 vette jaren zijn er nog nooit geweest en zullen ook niet komen