Gudde en Jacobs moeten opstappen!

• Pravdafan

Zijn niet capabel genoeg om de investeerders een sluitende begroting te tonen, en stralen totale onkunde uit. Het is ongelofelijk dat het bestuur van Feyenoord, niet alles maar dan ook alles eraan doet om die investeerders tevreden te stellen. Als de geruchten daadwerkelijk waar zijn moeten deze twee zeker uit hun functie worden gezet, zeker te meer omdat Feyenoord het geld hard nodig heeft.

• Den

Ik denk dat het nog niet meevalt een mooie begroting te maken. Ik denk dat de investeerders nu eens verantwoordelijkheid moeten tonen door niet ieder akkefietje als excuus te gebruiken om weg te lopen. Er IS nu eenmaal een tekort aan geld. Daar hebben we die investeerders juist voor nodig.

• eddiecoenen

En jij denkt dat je 1/2/3 een sluitende begroting maakt als je miljoenen moet

bezuinigen ?.

• eddiecoenen

Den je slaat de spijker op zijn kop , ze gebruiken alleen excuses om niet over

de brug te hoeven komen.

• Pravdafan

Nemen jullie het nou gewoon op voor de onkundigen die al jaren een wanbeleid voeren bij onze club? Wat de intentie van de investeerders is weet ik ook niet, maar om nou te zeggen dat ze een excuses verzinnen om niet te betalen? Dat vind ik giswerk van het hoogste niveau, want dat is niet op feitelijkheden gebaseerd. Wat wel op feitelijkheden gebaseerd is, is het feit dat Feyenoord GELD nodig heeft om volgend seizoen mee te doen met ploegen als AZ, AJAX, PSV want anders kunnen we het gewoon schudden! Gudde zit er dan nog niet zo gek lang, maar die man straalt totaal niets uit….. En dan nog maar te zwijgen over de zaak De Guzman, die hij totaal verneukt heeft (als de verhalen kloppen).

• eddiecoenen

Gudde heeft inderdaad geen aandeel in de huidige malaise

• Eddie

Nee, maar ik zeg Vogelzang…

• Pravdafan

Eddie schreef:

>

> Nee, maar ik zeg Vogelzang…

AMEN!!!!

• Bloedgroep-FFFFF

Vogelenzang zou een hele goede zijn, maar is gewoon niet te doen,

is een echte job-hopper/ troubleshooter,niet haalbaar voor ons!

Wie is wel de man, die zeer capabel en gezaghebbend, een solide en kundig bestuur kan formeren, waarvan de capaciteiten passen in de club,voetbalkennishebbende ( liefst met een echt Feyenoordhart),

die zich prima jarenlang voor de club wil en kan inzetten!

Terug naar de echte top, liefst zonder bobo-gedrag?

´k las vandaag hele pagina v Munsterman in de Tg, echt klasse, zoals dat is gegereld, solide en prima functionerend beleid en ook zeer sociaal,

met de - doe maar gewoon, dan doe je gek genoeg- mentaliteit.

Wie zou de juiste man voor ons KUNNEN zijn?

• eddiecoenen

Ik denk aan Frank Arnesen