Pravdafan, je zegt aan de ene kant dat anderen het opnemen voor de onkundigen die al jarenlang een wanbeleid voeren (dus ook Gudde). Tevens zeg je dat Gudde er nog maar kort zit. Over consequent zijn gesproken. Op basis waarvan kom jij tot de conclusie dat Jacobs wanbeleid voert. Om dat te zeggen moet je toch wel ijzersterke argumenten in handen hebben.
Hier op dit prikbord wordt nogal de nodige kritiek geuit op beide heren, omdat zij en nog steeds niet in geslaagd zijn een sluitende begroting te produceren. Als ik dat zo lees moet het voor de gemiddelde prikker een peuleschilletje zijn om die te maken.
Ik denk dat het een heel moeilijke klus is. Ik weet iets van cijfers af, maar als er grote gaten in je begroting zijn gevallen., zoals een grote sponser, die praktisch failliet is. Een matige klassering en dus weinig geld uit de TV pot. Hoge salarissen, die contractueel uitbetaald moeten worden zijn allemaal posten die op de een of andere manier gecompenseerd moeten worden. Met deze keiharde negatieve feiten is het beslist niet makkelijk om een sluitende begroting te maken.
Ik zou de heren criticasters willen vragen: neem het voertouw is en maak zelf eens een concept sluitende begroting. Die moet dan echter wel onderbouwd worden.