Gudde en Jacobs moeten opstappen!

• The Hitman

daar is de mentaliteit anders, gericht op samen opbouwen in een veel meer vriendelijk klimaat waar iedereen klaar staat,

bij feyenoord en de omgeving is men niet gericht op de toekomst, en het klimaat er om heen is van grote bekken veel geschreeuw en weinig wol.

heel weinig mensen zullen geschikt zijn voor deze rol, net als in adam overigens wordt je binnen no time onderuit geschoffeld. Daarom doen de andere clubs in opkomst het blijkbaar steeds beter en komen dichterbij of halen ons in omdat die wel rust en vooral ook een stuk professionaliteit aan het daglicht kunnen brengen in meer aangename omstandigheden

• Eddy

Maar hij had de Guzman kunnen verkopen voor 14 miljoen.

• gladderik

niks investeerders een hoop praatjes en geen rooie duit uitgeven,opzoutuh,vooral die perridon.

• cornelis

Pravdafan, je zegt aan de ene kant dat anderen het opnemen voor de onkundigen die al jarenlang een wanbeleid voeren (dus ook Gudde). Tevens zeg je dat Gudde er nog maar kort zit. Over consequent zijn gesproken. Op basis waarvan kom jij tot de conclusie dat Jacobs wanbeleid voert. Om dat te zeggen moet je toch wel ijzersterke argumenten in handen hebben.

Hier op dit prikbord wordt nogal de nodige kritiek geuit op beide heren, omdat zij en nog steeds niet in geslaagd zijn een sluitende begroting te produceren. Als ik dat zo lees moet het voor de gemiddelde prikker een peuleschilletje zijn om die te maken.

Ik denk dat het een heel moeilijke klus is. Ik weet iets van cijfers af, maar als er grote gaten in je begroting zijn gevallen., zoals een grote sponser, die praktisch failliet is. Een matige klassering en dus weinig geld uit de TV pot. Hoge salarissen, die contractueel uitbetaald moeten worden zijn allemaal posten die op de een of andere manier gecompenseerd moeten worden. Met deze keiharde negatieve feiten is het beslist niet makkelijk om een sluitende begroting te maken.

Ik zou de heren criticasters willen vragen: neem het voertouw is en maak zelf eens een concept sluitende begroting. Die moet dan echter wel onderbouwd worden.

• d'henry

Dat heb ik al enkele keren gezegd. In Rotterdam hebben ze grote monden, van dat zullen wij wel even doen….maar als het er op aan komt….dan geven ze niet thuis!

Over 6 a 7 weken begint de training voor het nieuwe seizoen al weer. En er is nog steeds niets gebeurd. Dit is gewoon besluiteloosheid van de zuiverste soort. En het trouwe legioen laat zich voor de zoveelste keer in de maling nemen!

Hoe denk je een uitgebalanceerd team te krijgen die weer mee gaat doen? Ik denk dat het jaren gaat duren, als het al niet langszaam het moeras in zakt. Ik mag dan negatief zijn, maar kom maar eens met feiten dat Mario Been het volgend seizoen beter gaat doen. Je gaat me toch niet vertellen dat een keeper van 41 jaar het doel gaat verdedigen! Een spits naast Makaay (want Tomasson is vaker geblesseerd dan dat hij kan spelen! Het zal wel weer een spits worden van FC bal op het dak-2!

Het is gewoon om te huilen….wat een slecht beleid!

d'henry

• Eddy

idd. Timmer is al weg, maar een opvolger is er niet, want ik kan me niet voorstellen dat we de competitie gaan beginnen met v Dijk.

• d'henry

Het zal best moeilijk zijn om een sluitende begroting te maken. Dat ben ik met je eens. Maar als de heren investeerders eerst Mario Been zover hebben gekregen om trainer te worden van Feyenoord….En Leo Beenhakker voor het technisch beleid, dan vraag ik mij af, waar zij nu blijven om een injectie in Feyenoord te doen.

Waar moet Mario Been straks de competitie mee in? Met dit materiaal wat afgelopen 2 jaar niet heeft kunnen brengen, van wat er van verwacht werd. Ik geloof er helemaal niets van dat het volgend seizoen beter zal gaan. Dit elftal komt zoveel te kort, dat het opnieuw moeilijk zal worden, om aansluiting te vinden.

Als Feyenoord uit deze neerwaartse spiraal moet komen, dan dient men nu risico's te nemen om de portemonnee te trekken en een injectie te geven. Maar door zo lang te wachten kom je zeker niet geloofwaardig meer over naar het trouwe Feyenoordlegioen! Dan had je beter je mond kunnen houden als investeerder!

d'henry

• vriendje stokvis

En dit is dus inderdaad Feyenoord anno 2009.

Maar gezien het feit dat die investeerders zo lang wegblijven zal het voor iedereen duidelijk zijn dat er meer oorzaken aan ten grondslag liggen.

• d'henry

Ik denk dat er nog meer dingen niet zichtbaar zijn. Maar dat die nu nog niet naar buiten gebracht worden.

Ik begrijp niet waarom er dan nu nog geen actie wordt ondernomen om de selectie te versterken. Zo blijft het gewoon aanmodderen. De oudjes zijn over enkele jaren weg, en je grootste talenten spelen in het buitenland.

Je mag dan raden waar de club Feyenoord dan staat….ik wil er nog niet teveel aan denken.

d'henry