Jammer..

• In hart en nieren

Feyenoord zondag definitief zonder Tomasson

Geschreven op zaterdag, 9 mei om 15:01

Jon Dahl Tomasson is voor Feyenoord definitief niet inzetbaar in de wedstrijd tegen Roda JC. Coach Leon Vlemmings had nog de stille hoop dat zijn Deense spits, die met een enkelblessure kampt, op tijd zou worden klaargestoomd voor de wedstrijd in De Kuip. De international kwam zaterdag echter niet door de laatste fitheidtest. Eerder liet Vlemmings los hoe belangrijk Tomasson het duel van zondag vindt. “Jon Dahl wil er heel graag bij zijn tegen Roda. Als geen ander weet hij dat we nu iets vast hebben, met plaatsing voor de play-offs een prestatie neer kunnen zetten, maar dat we het nog wel af moeten maken. Deze wedstrijd is voor ons op dit het belangrijkste.”

Tomasson liep de voorbije speelronde tegen de kwetsuur aan toen hij in de uitwedstrijd tegen FC Utrecht ongelukkig terecht was gekomen na het opspringen voor een kopduel. De aanvaller moet zich nu richten, als Feyenoord zich daarvoor weet te kwalificeren, op de play-offs om een Europa League-ticket.

• eddiecoenen

koren op de molen voor onze vrienden hier die het niet op oudere spelers

hebben

• Eddy

Ik wou m'n voorspelling van 2-1 al om laten zetten naar 5-1. Maar nu die toch niet meedoet laat ik het maar zo. ;)

Hij is op het moment gewoon erg belangrijk voor Feyenoord. Maar tegen het b-elftal van Roda moet het zo ook wel lukken.

• Divoice

Als hij maar weer inzetbaar is voor de plee offs. (als we die halen)

• jerry

stel we verliezen verwacht jij dat vitesse (ado uit), utrecht (heracles uit), nac (groningen uit) allen winnen?? maar ik verwacht dat wij gewoon winnen tegen een spitsloos roda!!! en dat roda zijn heil mag zoeken in de jupiler league!!!

• jerry

en hoop dat volendam wint!!!

• Divoice

Ik zou het niet weten jerry, in deze competitie weet je het maar nooit. :D

Wou de goden niet verzoeken. ;)

Hoop op een mooie dag morgen met een waardig afscheid van Gerard Meijer.

• Milo

Dan nog is het de vraag jerry of Roda JC in de Jupiler leage mag spelen. vanwege hun financieele situatie.