Ik verlaat het prikbord

• Don

Niet alleen om het gezeik over Tiendalli ik heb dr geen zin meer in. Het is hier sowieso de laatste tijd helemaal niks meer. eddiecoenen mag maar blijven en het is hier gewoon doodstil. Mijn bijdragen worden ook alleen maar afgezeken dus dit is mijn laatste post hier ik ga ook niet meer antwoorden.

Veel plezier allemaal en succes in de play-offs.

• jerry

omdat andere prikkers een andere mening hebben ga je gelijk het prikbord verlaten? jammer don, onbegrijpelijk ook, voor een mening…. de weg van de minste weerstand, jammer don… succes verder..

• Milo

Ik vind het jammer dat je niet meer zal posten. Maar ik begrijp het wel. Hoop dat je nog een keer terug komt. Want het lijkt me niet de bedoeling dat mensen hier weg gepest worden. En volgens mij is dat nu wel het geval.

sucses verder.

• Rotterdammert

wegloperT

• jerry

ik snap het niet, ik heb een andere mening dan don en wat doet don? don verlaat het prikbord, dat snap ik nirt

• Ruud

Weglopen doen ze ergens anders Don.

• FR1908

Triest….

ach ja, je komt uit noord-holland he….

• Don

want jerry schijnt het WEER niet te begrijpen. Ik ga niet weg om de Tiendalli discussie. Ik ga weg omdat het hier niet meer zo leuk is en omdat alsik iets post het toch alleen maar afgekraakt word dus daarom. En ik moest hier op antwoorden omdat jij nog denkt dat t anders door jou komt ofzo.

Succes.

• jerry

ik snap het ook nooit he don…. jij hebt het over afkraken, ik zie het in meningsverschillen….

• jerry

daar kom ik ook vandaan…. dus? hahahaha