Geruchten de leugen regeert.....

• Pravdafan

Ik kan me niet voorstellen dat Feyenoord ook maar in den kleinste geïnteresseerd is in Dennis Gentenaar, aangezien de man niet in het profiel past van wat Leo Beenhakker en Been zoeken.

Beenhakker zoekt een ervaren jongen van rond de 25 die onder druk kan presteren, en of een oudere TOP - keeper die internationaal zijn strepen heeft verdiend. Dudek mag dan niet in het altijd in het doel staan, maar hij zit wel bij Real Madrid en is gewoon een TOP keeper. Ik hoop dat Beenhakker toch voor Dudek zal kiezen, maar dat valt maar te bezien. De man heeft niet in een zandbak in Dubai gespeeld, maar wel meegetraind met de BEST of the BEST..

Om nu gelijk te gaan janken over of het waar is of niet lijkt me volkomen nutteloos, hetzelfde telt voor de verhalen rond de investeerders. Er zitten hier een paar tussen die dingen roepen als:“Die investeerders willen niet over de brug komen”, “Ze zoeken gewoon een excuus om niet te betalen”. Ik zou wel eens willen weten hoe die mensen dat met zo'n ongelofelijke zekerheid kunnen zeggen.

De duidelijkheid zal komen wanneer Feyenoord over de brug komt met die sluitende begroting, die trouwens ongelofelijk lang op zich laat wachten. Of het makkelijk is om zo'n begroting te maken? Als jij een professionele organisatie runt, ben je op ieder moment voorbereid op dit soort verzoekjes. Maar van flexibiliteit hebben ze op Zuid volgens mij nog nooit gehoord, want het kost ze heel veel moeite om enthousiast te worden van die investeerders (althans zo lijkt het).

Ik zou er alles aan gedaan hebben om dat geld binnen te halen, al moest ik er 24 uur voor werken! De toekomst van de club hangt ervan af en die gasten hoeven niet verdedigd te worden, vooral meneer Jacobs die al jaren meedraait is niet heilig. Dan het verhaal Gudde - De Guzman? Ik weet absoluut niet of het waar is dat onze Spartaan Gudde die deal heeft verknald van 14 miljoen JA 14 miljoen!!!

Maar als dat waar is moet meneer toch gewoon per direct op straat gezet worden?

Maar goed we zien wel wat er gebeurd……….

• jerry

als ik beenhakker hoorde bij studio voetbal is dudek absoluut geen optie, dat met alle respect voor dudek… hij zocht een keeper van middelbare leeftijd of een keeper die hij wilde huren die wat ouder is en wat ervaring heeft om darley daarna klaar te stomen, hoorde in de woorden van leo dat mulder geen optie was… en dudekwas vroeger een topkeeper, bij liverpool heeft hij de CL binnengehaald maar het was veelal de grobbelaar van liverpool….!!!