Bruins

• Reinier

Nog nooit zo veel applaus gehoord bij een wissel, wat is deze jongen slecht.

Totaal geen beleving, laat hem maar lekker naar een andere club vertrekken.

• jaimie01

Bruins is NIET slecht.

• jerry

nee hij is dramatisch!!!!!!!!

• Reinier

Heb je vandaag en dit seizoen zeker geen wedstrijden gezien.

• BJW

Misschien geen slechte jongen maar een drolvoetballer!

• Rotterdammer

Wat heeft hij vandaag dan kunnen laten zien? Hij mocht er na circa 20 minuten noodgedwongen al weer uit.

Lekker voor zijn vertrouwen weer dat applaus.

Bruins heeft veel meer voetbalintelligentie dan veel van zijn medespelers (Fer, Biseswar, Hofland, De Cler). Hij oogt flegmatiek, maar een Pirlo is ook geen Catusso. Een goede steekpass kun je pas geven als spelers in beweging zijn en dat ontbreekt er vaak aan.

Misschien bloeit hij onder Been wel weer helemaal op.

• RM

hoop het wel, als we nou barcelona zouden zijn kunnen we het ons permiteren om zo'n jongen weg te sturen (nog steeds laf dat applaus, maar goed), maar wij hebben momenteel gewoon iedere goede voetballer nodig. ook als zn mentaliteit niet top is.

• FR1908

Ben het helemaal met je eens.

Heeft inderdaad een slecht seizoen gedraaid, maar is nog jong.

Bij AZ had hij waarschijnlijk dé man geweest achter de spitsen en miljoenen waard.

Ik denk dat hij onder Been wel kan laten zien wat voor kwaliteiten hij heeft.

• Milo

Ik heb de wedstrijd niet gevolgd omdat ik met scouting dingen bezig was. Maar vorig seizoen vond ik Bruins gewoon een goede voetballer. Nu speelt hij dit seizoen slecht dat is waar. Maar ik denk dat, wanneer hij onder Been traint weer de speler word van het eerste seizoen. Deze speler KAN het wel maar laat het dit seizoen afweten.

• Wim

Dat ie slecht is weet ik al het hele seizoen.

Ook nu heb ik me weer kapot zitten ergeren aan dat arrogante ventje.

Maar hij was vandaag niet de enige waar ik me aan ergerde hoor.

Wat waren we slecht. Achterin hebben ze tot het laatstse fluitsignaal lopen slapen. De Cler? Hoe traag wil je ze hebben. Tiendali? Laat ik maar stoppen. Wat een bezieling en een armoe vanmiddag.

Enige positieve? Seizoen is afgelopen.

Alleen moeten onze volgevreten luiwammessen nog wat extra voetballen. We worden het lachertje denk ik maar ze hebben iig nog geen vakantie. Snel veel van de loonlijst schrappen, al is het alleen al om mijn ergernis.

Zo, da's d'r uit en lucht op. Nu een grote pils.

PS: Hulde voor Gerard Meijer !!