Bruins

• Wim

Nee, hij is geweldig!!

Tjongejonge.

• Wim

Geen een pass komt aan, man voorbij spelen= Niet gezien, vandaag niet en al weken niet.

Alleen arrogant in dat veld in de weg lopen.

Voetbalintelligentie, mij opoe op een racefiets heeft meer.

• Rotterdammer

Een man uitspelen is niet een kwaliteit van Bruins. Met voetbalintelligentie bedoel ik dat Bruins loopacties goed inschat, hij weet waar de gaten vallen. Hij weet hoe hij een speler in beweging goed kan inspelen (juiste richting en juiste snelheid).

Als het elftal goed ingespeeld was geweest, had je aan Bruins een strateeg op het middenveld gehad.

• Marcello

hij is inderdaad dit seizoen verschikkelijk slecht en als wat hij doet gaat verkeerd. maar deze jongen heeft wel in het verleden laten zien dat hij het kan. Fietsen verleer je ook niet zomaar. maw er is nog hoop dat hij de stap kan maken die nodig is hem definitief te laten doorbreken.

Als je hem nu laat gaan gebeurd er waarschijnlijk dat deze gozer opeens weer gaat voetballen en vervolgens voor miljoen wordt verkocht. zoals velen voor hem

• swansea

een strateeg? pfffff Hoop dat Been er nog wat van kan maken maar vrees het ergste!

• Wim

Eerlijk gezegd waren vandaag 2 loopakties goed.

De eerste was een verdedigende, loste ie goed op.

De tweede was naar de dug-out.

• BJW

“Een man uitspelen is niet een kwaliteit van Bruins”

Als je niet eens een man uitspelen kan, kan je beter gaan vissen met Lucius!

“Met voetbalintelligentie bedoel ik dat Bruins loopacties goed inschat”

Alleen zelf lopen, vergeet het maar. Zou ook dom zijn, als je zo intelligent bent!

“hij weet waar de gaten vallen”

Daar kan hij zich dan verdekt opstellen en afwachten wat er gebeurd!

“Hij weet hoe hij een speler in beweging goed kan inspelen (juiste richting en juiste snelheid)”

Als hij dat allemaal weet, waarom doet hij het dan niet. Dan had Roy 16 doelpunten meer gemaakt!

“Als het elftal goed ingespeeld was geweest, had je aan Bruins een strateeg op het middenveld gehad”

Een elftal kan alleen maar goed ingespeeld raken als de spelers allemaal mee doen, hij lapt het aan zijn laars en kan beter stratego gaan spelen!

• swansea

idd ……….Bruins is waardeloos !!Ik vind het ook @!#$ maar het is niet anders!

• BJW

Als je hem uitgeleend krijgt, gewoon graag. Maar wie wil hem nu zo hebben?

• swansea

Omniworld??