beenhakker zou zeggen, heeft u een dag
twente en psv waren lucky shots, geen structurele verbetering leek me zo, volendam uit vergeten?, ado uit met erg veel geluk gewonnen, vandaag verloren van degradatiekandidaat, 34 wedstrijden 12 gewonnen!!!!! dat zegt alles, maar o k er is niet veel mis voor mensen met een onrealistische kijk op feyenoordRM schreef:
>
> niet zo gek veel, ik word gek van dat doemdenken altijd. ene
> week is het allemaal nog prima wanneer we tegen twente
> winnen, nu is het opeens weer een griekse tragedie. hou toch
> op.
Wat blijkt is dat je tomasson toch wel erg belangrijk is op het veld. Je hebt geen echte leider in het veld ook geen van bronkhort. Die is alleen aanvoerder op basis van zijn ervaring en prestaties bij hele grote clubs waar hij ook geen leider was maar een zeer nuttige speler.
We missen body en kwaliteit. Fer heeft body maar moet nog zoveel leren waarvan ik afvraag of hij het redt, ik hoop van wel natuurlijk. Wijnaldum is prima speler. Slory en biseswar zijn zo overschatte voetballers die feyenoord niet beter maakt. Makaay is en blijft een klasse speler. Hij heeft er toch maar weer 15 a 16 inliggen terwijl hij geblesseerd van de OS kwam, veeal op een eiland speelde, geen mensen omzich heen die hem bedienden. zelfs als je ruud van nistelrooy zou opstellen zou feyenoord niet gepresteerd hebben, We missen kwaliteitspelers achterin, Bahia is een matige speler, weet nooit wat er om zich heen gebeurd, houdt totaal geen looplijn tov ballijn in de gaten. Hofland is versleten, traag en niet goed genoeg. zijn mentaliteit is goed, De cler is een prima speler maar begint ook traag te worden.Timmer is een passe hiervoor een goede betrouwbare keeper voor twee jaar, Gentenaar was een meer dan prima keeper, Ik twijfel hoe hij nu is zelfde geldt voor Dudek.
Tiendali kan er mee door is niet slechter dan Fernandez. Althans het geen wat Fernandez heeft laten zien de laatste maanden. Als feyenoord dominaat kan spelen is het ook niet zo van belang. immers de tegentander komt dan toch niet bij hem in de buurt (hahaha).
Wat belangrijk is hoe gaat feyenoord volgend jaar spelen. Wil je 4.3.3 spelen heb je twee goede buitenspelers nodig die kunnen scoren. Die vlieger gaat niet op want dan moet je wel heel veel geld hebben. Dus we gaan 4.5.1 spelen, dit betekent dat je een zeer dynamisch middenveld moet hebben die zowel aanvallend als verdedigend kwaliteit moet hebben. we hebben el hamadi, tomasson, wijnaldum, fer, de guzman, leerdam, en landzaat, Het is afwachten hoe het gaat met de guzman. Trouwens als hij niet wil bijtekenen niet bij de selectie houden en het liefst deze zomer verkopen. je mag dus nog wel een goede aanvallende middenvelder gaan kopen lieft links.
Twee nieuwe verdedigers (Centrale wel te verstaan) aangezien ik vlaar niet zo snel meer terug zie komen al hoop ik het van harte want deze kunnen we zeker gebruiken. Linksachter hebben hebben we van bronckhorst en de cler meer dan prima spelers voor die positie, Van bronckhorst komt tegenwoordig te kort voor middenvelder, raar maar waar.
resume:
twee centrale verdedigers, een goede keeper een aanvallende linker middenvelder. Als je hiermee begint. dan gaat het de goede kant op. Kost wel 25 a 30 mio. Zelfs dan heb je nog steeds een goede spits nodig. ofwel het gaat nog wel even duren voordat feyenoord terugkomt
Eens met je stelling….Maar Feyenoord heeft ook behoefte aan spelers die mentaal en fysiek in staat zijn vele wedstrijden te spelen. En ik zeg helaas….Tomasson kan het fysiek niet meer aan….haal de statistieken er maar bij…dan heeft hij ontzettend weinig gespeeld….en dat is voor mij geen stabiele factor waar een elftal wat aan heeft!
d'henry
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?