Makaaij grote klasse

• Westlander

Speelt dit jaar in een zeer zwak team , staat moederziel alleen in de spits

zonder enige ondersteuning schopt er desalniettemi 16 in tja what more can I

say , geef hem een goede partner volgend jaar en je kan nog 2 mooie jaren

met hem beleven en leeftjd ach kijk eens naar Milan daar is leeftijd

volkomen onbelangrijk

• BJW

Helemaal mee eens!

• the_m_tijn

Als Makaay zijn kansen krijgt scoort hij wel ja! Dat je naast zijn goals hem niet ziet dat is Makaay als het goed gaat hoor je daar geen hond over maar als het minder gaat is hij een makkelijk doelwit.

Het baarde mij hoop dat al het gevaar van de zeikanten kwam via Wijnaldum en Biseswar maar ook wel telurstellend dat de rest te weinig Makaay en dat 2tal kan ondersteunen in aanvallende bedoelingen.

• BJW

Biseswar had vandaag ook de kans Makaay de bal op zijn voeten te leggen en deed het jammer genoeg niet en schoot de keeper de bal in zijn handen.

• Milo

Is het geen optie om Calabro naast Makaay te zetten. Dat hij er geen 25 in zal schieten is mij ook wel duidelijk. Maar ik denk dat hij Makaay goed kan ondersteunen in de aanvoer van ballen.

• Ruud

Verliest teveel individuele duels.

Laat bij eem pass op hem te vaak een tegenstander voor hem komen.

Ondanks zijn 16 goals vond ik hem te passief.

En daar bedoel ik niet mee dat hij druk moet zetten of mee moet verdedigen.

Ook heb ik hem de nodige kansen zien missen.

• Gernie

Makaay had een minder seizoen, dat is duidelijk. Ondanks dat toch nog 16 goals en dat ook nog in een slecht draaiend 11tal.

Als het komend seizoen als 11tal beter gaat en hij iets meer ondersteuning krijgt zal hij er nog meer maken!

Makaay! Klasse!!!

• swansea

idd ruud,scoorde 70% tegen degradatiekandidaten en scoorde 4 pingels dus zo geweldig is het ook weer niet…….

• bussie.

Zo is het Swansea,en de rest van zijn doelpunten uit een pingel.

Makaay voegt,buiten ergenis,niets toe aan deze selectie.

16 voornamelijk intikkertjes en hij is blijkbaar al goed genoeg voor

Feyenoord…:D

2 Dramaseizoenen,ook niet verkeert..

En met deze ouwelullenbrigrade komend seizoen niet veel beter.