ALs iedereen weer fit is...

• Ruud

WIe horen er dan in de basis?

Achterin is het wel duidelijk:

Tiendalli - Bahia - Landzaat- Bronkhorst?

Ik vind niet dat Been zomaar Fer, Wijnaldum en Biseswar op de bank kan zetten.

Als De Cler op links komt te staan is er een middenveld met Gio, Tomasson en El Ahmadi.

Voorin Makaay en Biseswar.

Dus of Fer of Wijnaldum zal dan op de bank moeten?

• jerry

ik hoop dat er een clubs komen met wat euro's die hofland, landzaat en de cler willen kopen zodat je met gio als linksback kan spelen!!!

tiendallie - vlaar - bahia - gio

el ahmadi - tomasson - fer

wijnaldum - makaay - biseswar

• Reinier

Ook als iedereen fit is kom je met deze selectie niet bij de 1e 4 volgend seizoen.

• brady

uidd dit is zo slecht

• jerry

wel als de guzman fit is, hahahahahhaa

• Den

Als iedereen fit blijft kun je makkelijk UEFA-cup halen. Helaas is dat bij geen enkele ploeg zo en bij ons hakt de afwezigheid van een aanvaller er al snel in

• Reinier

Daar ga ik maar niet op in ;)

Het is al jaren slecht, kwam/komt natuurlijk door het beleid, maar ik zie daar ook met Beenhakker en Been geen verandering in komen. Maakt niet uit wie je voor zo'n groep zet, kwaliteit kan je alleen maar kopen, wij zijn op sterven na dood, dus

de komende jaren worden weer jaren van ergenis, frustratie en hoofdpijn.

• Reinier

Ik denk dat jij onze selectie te hoog inschat. De ervaren jongens gaan of zijn al over de top, en van onze talenten zijn er maar een paar “ echt ” talent.

De rest wat er bij loopt zijn niet van top 3 niveau.

• jerry

je weet gelukkig dat het een grap naar jou toe is

• F-Boyz

Precies en in Nederland wordt je dan met 2 vingers in de neus 5e of 6e.

Duidelijk is dat Timmer, De Cler, Hofland, Tiendalli, Landzaat en zeker ook Bahia (kijk de 1-3 nog maar eens terug, hij loopt al naar de middenlijn voordat de bal erin ligt) je verschrikkelijk voor aap (lees ander 3 letterwoord) zet.

Het ergste is nog te zien dat je zonder John Dahl Tomasson een ploeg hebt zonder beweging en dan wordt het wel heel moeilijk voetballen.