Met een beetje goed beleid afgelopen jaren...

• FR1908

Piet Velthuizen

Gianni Zuiverloon

Ron Vlaar

Niklas Moisander

Edson Braafheid

Demy de Zeeuw

Giovanni van Bronckhorst

Georginio Wijnaldum

Daniel Pranjic

Roy Makaay

Mounir el Hamdaoui

had een leuk elftalletje geweest voor betrekkelijke weinig geld (2 a 3 jaar geleden) met een grote transferwaarde en succesvol….

Helaas, zoals ik al tegen Tim zei zojuist; Meeste dromen zijn bedrog :-(

• Den

Wanneer had je Velthuizen willen halen dan? Die was echt niet gekomen vanuit de jeugd van Vitesse.

Zuiverloon hebben we natuurlijk zelf gehad, El Hamdoui liep in onze achtertuin en Braafheid was ooit voor een paar ton op te halen. De Zeeuw is gewoon goed gescout door AZ.

Moisander schat ik niet hoger in dan Bahia. Die heeft de mazzel in een goed elftal te zijn gekomen

• FR1908

Wat Velthuizen betreft heb je gelijk, maar moest toch een keeper noemen ;)

Kon ook Romero noemen ofzo…

Moisander is gewoon een goede verdediger en voetballend ook sterk. Bahia is een leuke speler voor de breedte.

• RM

achteraf had zelfs gullit een goed elftal samen kunnen stellen, dit is veel te makkelijk. vraag me af jij van al deze 11 namen al 3 jaar geleden riep dat dit toppers werden.

• Den

El Hamdoui heb ik geroepen toen hij bij Willem II liep, Braafheid was praktisch gratis en had ik toen ook al wel willen hebben

• RM

toen el hamdaoui bij willem ii voetbalde koste hij al 7 miljoen, konden we nooit betalen. met braafheid heb je in dat geval gelijk dan.

• Den

Vóór zijn blessure niet

• bussie.

Met een paar goeie gearriveerde spelers hadden we wel met de

top 3 meegedaan.

En met een veel eerder afscheid van Bo$z hadden we voor het

kampioenschap meegedaan.