Houtman op de wip bij Feyenoord

• De Kale

ROTTERDAM - Clubcoryfee Peter Houtman dreigt een prominent slachtoffer te worden van de bezuinigingswoede bij Feyenoord. Naast zijn activiteiten als speaker is Houtman actief voor Feyenoord TV, maar het ziet ernaar uit dat hij die taak kwijtraakt.

Peter Houtman "Het is een vervelende situatie. Drie jaar terug heeft Feyenoord me voor dit werk benaderd en ben ik na zeventien jaar vertrokken bij RTV Rijnmond. Dan reken je er niet op, dat je na drie jaar alweer weg moet”, aldus Houtman.

ROTTERDAM - Clubcoryfee Peter Houtman dreigt een prominent slachtoffer te worden van de bezuinigingswoede bij Feyenoord. Naast zijn activiteiten als speaker is Houtman actief voor Feyenoord TV, maar het ziet ernaar uit dat hij die taak kwijtraakt.

Peter Houtman "Het is een vervelende situatie. Drie jaar terug heeft Feyenoord me voor dit werk benaderd en ben ik na zeventien jaar vertrokken bij RTV Rijnmond. Dan reken je er niet op, dat je na drie jaar alweer weg moet”, aldus Houtman.

• Remco

Ik las het ook net! Ik ben daar totaal niet mee eens, stuur liever mensen op het kantoor eruit. Maar geen oud Feyenoord spelers, hij doet het fantastisch

• The Hitman

Feyenoord verwordt tot een zielige bouwval

Als dit al niet meer kan, kan je als club net zo goed stoppen

Overigens ben ik het niet mee eens er kantoor personeel voor op te offeren, zou zeggen na die achterlijke actie van Hofland die ons daar mee naait in de play offs, kort daar een ton op salaris kunnen we houtman houden

• De Kale

Ben het helemaal met je eens Hitman…….

• swansea

idd gooi er dan maar een paar bobo"s uit maar niet Houtman!Net of hij voor 4 ton op de loonlijst staat!!!Pffft wat een eikels daar

• The Hitman

Komt nog bij als er een afscheid of wat dan ook is hij lult het altijd enthousiast aan elkaar,

en onze eigen grote directeur zegt geen woord tegen die mensen, ik heb me gister echt verbaasd dat peter alle toespraken doet en niet eens een woord van dank vanuit de directie

• macaroni

Gudde, bang om uitgefloten te worden. Waar ik me ook over verbaasde is dat de huidige selectie, huidige aanvoerder, geen woord tot Gerard heeft gericht.

• ZEUS

wat ook schandalig was ,ze geven iemand die 50 jaar in dienst is een reis cheque terwaarde van maar liefst 1000 euro.ze hadden hem gvd 1000 euro per seizoen moeten geven.had ie een mooie vakantie gehad.nu komt ie niet verder als centerparcs!!!!!!

• SKL

Ik zie het nut hier niet van in. Als je iemand anders feyenoord TV laat presenteren heb je toch ook salaris kosten, of zou Houtman er zo veel voor krijgen dat het goedkoper is om het iemand anders te laten doen. Ik betwijfel het….

• ronaldo

Zijn de spelers zeker met de pet rond geweest.