afscheid gerard meijer

• von

tenenkrommend heb ik het zitten kijken gisterenmiddag.

gudde die geen woord van dank uitsprak met een microof in de hand……..

de aanvoerder die niks zegt namens de spelersgroep…………

een reischeque van maar liefst 1000 eurie's voor 50 jaar trouwe dienst………

wat een enthousiasme van de kant van feyenoord, alleen de supporters waren in staat om hem uit te zwaaien met veel applaus, maar de directie en de spelersgroep kwamen gisterenmiddag over als een stel ijskoude, ongeinteresseerde idioten die er een verplicht nummertje van maakte.

hoe ga je om met mensen die 50 jaar voor de club hebben klaargestaan………

• von

waarbij de oud-spelers die waren gevraagd te komen ook positief naar voren kwamen.

• SKL

Ben het helemaal met je eens. Maar wat ik vooral raar vond was dat Houtman het elke keer over Gudde had, het leek erop alsof hij in naam van Gudde sprak. Vreemd…

• Hans

Ze waren waarschijnlijk bang dat Gudde uitgefloten zou worden, vond het wel goed zo, maar kwam een beetje zielig over.

• swansea

Het blijven prutsers en amateurs bij Feyenoord…….

• patrick

als de heren milionairs nou eens allemaal 1000 euries hadden ingelegd,dan had je in plaats van die armzalige 1000 euries ,gewoon een wereldreis kunnen aanbieden, vooral voor z,n vrouw leuk,omdat zij gerard 50 jaar heeft moeten delen met feyenoord!!! idd von , SCHANDALIGE vertoning!!

• swansea

hoho,kom niet aan het geld van onze hardwekende milonairs!!!!!

• patrick

als je 25000 per week verdiend,en je neemt daar 1000 vanaf,dan is dat hetzelfde als dat je 400 euro verdiend en voor 16 euro een lekkere fles wijn koopt!!!!!:(

• Wim

Ik had hetzelfde gevoel.

En die reischeque van 1000 euro, genant!

Hij had in een interview eerder aangegeven dat hij voor het eerst van zijn leven wat langer op vakantie zou gaan. Zes weken naar Spanje! Kan ie die 1000 euries als drinkgeld mooi opmaken. Is de eerster week op kosten van zijn oude werkgever. Wanneer wij op het werk geld inzamelen voor een na 50 jaar scheidend, zeer gewaardeerd, collega hoop ik dat we het beter doen. Hebben de spelers een tientje in een envelop gedaan ofzo?

Het enthousiasme wat veel van de spelers dit seizoen op het veld tentoon spreiden was er ook bij het afscheid.

• Rene de Lander

Idd , schandalig ja !