el -akchaoui niet naar Feyenoord

• el ahmadi

Mario Been zal zijn huidige linksback, Youssef El-Akchaoui, niet meenemen naar Rotterdam. De aanvoerder van NEC was met Dani Fernández de grootste kandidaat voor een transfer naar De Kuip. Maar volgens Been is de Marokkaan toch niet meer nodig.

'Ik vind Youssef een van de beste vleu­gelverdedigers van Nederland is,' zegt de oefenmeester. ‘Maar Feyenoord heeft Tim de Cler al. Er zijn andere posities in het elf­tal waar het team dringender be­hoefte aan versterking heeft.’

• joop

ze kunnen hem geeneens betalen

• Ferdi

Dit kan betekenen dat Gio toch weer als back wordt gezien en dat hij de concurrentie moet aangaan met De Cler.

Op middenveld zal Been kiezen voor fysiek en krachtpatser(Leroy Fer),voetballend vermogen en goed positie spel(Karim El Ahmadi) kiezen denk ik.

• jerry

was al enige tijd bekend!!!

• swansea

Tim de Cler voetbalt waardeloos dus Been zal toch een vervanger moeten hebben om komend seizoen hoger op de ranglijst te komen…

• Wim

De Cler is geen slechte li. back. Is sterk in de omschakeling en komt mee over de li. flank. Schept zo regelmatig kansen.

Gisteren viel me wel op dat hij erg traag is.

• Rene

fysiek en krachtpatser

Moet die dan ook maar eens 90 minuten laten zien, want gisteren liep fer ook weer te wandelen bij dat 3e doelpunt…

• Rene

Al die ouwe mannen worden steeds trager, tis de leeftijd he !

Bruins is volgens mij ook al 36.

• kiki & pim

Ik had hem wel graag bij Feyenoord gezien. Elke positie dubbel bezet is nooit weg met al die blessures en schorsingen. Voor 9 ton haal je weinig risico.