de helft is hier niet zo respectloos als het bestuur dus..
nee, we gaan Gentenaar in het doel zetten, dat zal echt veel beter worden!
jammer dat de meesten het niet kunnen hebben dat hij de waarheid spreekt, hoe zou jij het vinden als je van je baas hoort in een mail dat je jaarcontract niet verlengd wordt? de realiteit is hier ver te zoeken als het om feyenoord gaat, timmer is over the hill, maar is een lange tijd een goede keeper geweest voor feyenoord, en timmer was net als feyenoord, niet meer dan subtop, en als gentenaar komt wordt het zeker niet beter, die kabouter komt niet eens bij de lat en is op hoge ballen dus zeker zo zwak als henk, dus weer geen vooruitgangbussie. schreef:
>
> Als Timmer in de spiegel kijkt,zegt hij vanzichzelf: Wat ben
> ik
> knap en toch bijzonder goed..:D
Nou ja, wat een onzin! AS Roma bijvoorbeeld speelt ook in Kappa is dat dan ook geen topclub meer? Nee geen Europese supertop zoals Barca en Manchester op dit moment, dat ben ik eens.Maar topclub, dat denk ik wel eigenlijk, anders zitten daar geen namen als Totti en Pizarro e.d.? Een shirtmerk lijkt me niet per definitie zeggend over de handelswijze of de slagvaardigheid van een club. Maar goed…
Is trouwens Puma wel een lucratievere deal als met Kappa destijds of zit daar een andere gedachten achter? Ik heb er weinig van meegekregen bedenk ik me.. Kan iemand me meer info geven?
Natuurlijk is het bij Feyenoord een zooitje, maar altijd eerst naar jezelf kijken.
De spelers zijn er om te presteren op het veld en niet met de mond. Kijk naar de wedstrijd van gisteren en je weet genoeg.
Ze worden altijd slecht behandeld als ze weg moeten en meer van dat gezeur!!
Welkom in de gewone mensen wereld zou ik zeggen. Zeg niet dat ik het eens ben met de manier van doen, maar dit intervieuw had bijv ook na de play offs gekunt.
gezien de vele soortgelijke gevallen in het verleden vrees ik dat het waarheid is, feyenoord heeft nl ook op dat gebied een zeer slechte reputatie, van persie, larsson zijn enkele vbWim schreef:
>
> Wie zegt dat dit de waarheid is?
> Zou het werkelijk zo zijn gegaan of heeft dit verhaal nog een
> andere kant?
>
> Een verbitterde Timmer die nog steeds wacht op een andere club?
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?