nieuwe keeper? aub geen gentenaar zeg

• feyenoord

die gentenaar komt niet eens bij de lat, een kabouter in het doel, het moet niet gekker worden, deze man is zeker niet beter dan timmer of van Dijk, is ook niet goed bij hoge ballen, is notabene 3 e doelman bij 020, we zakken steeds verder af, en iedereen accepteert het hier en roept dat gentenaar een goede keeper is, hoeveel wedstrijden heeft die man bij dortmund en ajax gekeept in 3 jaar tijd? echt aub deze kabouter niet halen.

Ze moeten een jonge talentvolle keeper halen, die tim krul ofzo

• bussie.

Ze moeten helemaal geen keper halen.

van Dijk,

Mulder,

Darley,

Waarbij ik Darley de meeste kans geef om de nabije toekomst

als 1e keeper te gaan functioneren.

• Marcello

Gentenaar was een goede keeper maar heeft al tijden niet meer gekeept of niveau dus het is grote vraagteken. idem geldt voor dudek. Krul is voor bijna iedereen een grote onbekende, Ik heb zo goed als nooit aan het werk gezien en velen met mij. we hebben een keeper nodig die goed is, ervaring op niveau en een defensie kan leiden. Krul heeft alleen maar ervaring op lager engels niveau en heeft zich zelfs daar nog niet bewezen. Ik ben van mening dat Krul te oud is voor als talent gezien te worden en te jong voor een ervaren keeper, Hij moet is nog veel leren en staat daarmee de ontwikkeling van die braziliaanse keeper in de weg. Je hebt gezien wat een keeper die onzeker is te weeg brengt en wat voor stoor zender voor de defensie is en daarmee voor het gehele team.

Ik denk dat het een heel moeilijk verhaal gaat worden, gezien de behoefte en beschikbare middelen (geld dus). Ik ben bang dat we wel gedwongen zijn naar keepers als gentenaar/dudek moeten kijken. Managerieel gezien tenminste, que emotie niet.

• feyenoord

ook niet klaar voor een heel seizoen feyenoord 1bussie. schreef:

>

> Ze moeten helemaal geen keper halen.

>

> van Dijk,

> Mulder,

> Darley,

>

> Waarbij ik Darley de meeste kans geef om de nabije toekomst

> als 1e keeper te gaan functioneren.

• Milo

Amen!!

• Vak z

Liever Dudek dan Gentenaar

• bussie.

Liever ook niet.Liever helemaal geen keeper halen.

Nu een keeper halen zou een slechte zet zijn van Been/Beenhakker.

Ik kan me dan ook niet echt voorstellen dat zij met een dergelijke miskleun zouden beginnen.

• Martijn

Gewoon een goede keeper halen van 30 a 34 jaar waar je nog 2 jaar mee vooruit kan en dan mulder of darley de kans geven…

• bussie.

Leuk als het geld op je rug groeit.Haal eerst maar iemand die een bal op doel kan schieten.

• ronaldo

Morgan de Sanctis,32, van Galatasary schijnt een goede keeper te zijn is transfervrij eind van seizoen, staat een filmpje van hem op youtube.com