nieuwe keeper? aub geen gentenaar zeg

• d'henry

De meesten zien Been/Beenhakker zitten….moet je nu eens gaan opletten wat er met de aanstormende jeugd van Feyenoord gaat gebeuren…..Worden weer uitgeleend of gaan verbitterd weg!

Ik heb er niet zoveel vertrouwen in dat het goed gaat komen! Met G.J. Verbeek waren die mogelijkheden veel groter geweest….alleen daar komen wij het grote trouwe Feyenoordlegioen nog wel achter….

….Als ik nu al de geruchten mag geloven….worden de oude knarren nog verder aangevuld….Gentenaar….Koevermans en niet te vergeten die Fernandez…..helaas leren ze het nooit…..en laat men dan zeggen…dan degradeer je….maar mijn antwoord: Is deze club zakt steeds verder weg….omdat er geen beleid wordt gevoerd…..ook met mensen omgaan kunnen ze helaas niet!

Zoals ze met Gerard Meijer zijn omgegaan….een grote belediging!!

d'henry

• kiki & pim

Meeeens Geen Gentenaar of Dudek. Doen we een oude keeper (timmer) weg, gaan we een nog oudere keeper halen. Gewoon proberen om Hofs te ruilen met Velthuizen of met iets geld erbij. Dan heb je een jonge keeper met wat ervaring en die misschien ooit geld oplevert.

• Ruud

Hopelijk blijft het bij geruchten….

Het wemelt van de jeugd, gewoon opbouwen met hun.

Ik denk dat we met de jeugd zelfs meer punten zullen halen dan dit jaar