We hebben een top 2de seizoenshelft gedraait....

• jaimie01

en we verliezen dan weer een keer van Roda JC, en iedereen is gelijk weer negatief.

Niemand bakt er opeens meer wat van.

Oke het was een slechte wedstrijd geef ik toe, maar over de strijd die er geleverd is ben ik tevreden, en ik weiger dan ook om mee te doen met dat negatieve gedoe.

Ik wil ook een compliment geven aan het hele team, want ik hoorde dat we op basis van de 2de seizoens helft de meeste punten hebben gepakt.

Op basis waar we vandaan komen `15de plaats` vind ik dat we een top 2de seizoens helft hebben gedraait.

En als je naar de statistieken kijkt van de 2de seizoens helft dan zouden we volgend seizoen nog hogen ogen kunnen gooien, als we deze lijn kunnen doortrekken.

• bussie.

Top.????????????:D

Ik heb echt zitten genieten…hahaha

• Doodhaan

Resultaat mag er zijn daar ben ik het echt wel mee eens.

Bijvoorbeeld voordat Joda op bezoek kwam hadden we de beste laatste 10 wedstrijden gespeeld van alle 18 clubs… Dat is echt wel netjes!

De 2e seizoenshelft is echt niet slecht geweest nee. Volgend jaar deze stijgende lijn doortrekken (van de laatste wedstrijden) en we gaan weer meedraaien in de subtop of misschien wel top 3 (wel erg positief he?).

• FR1908

tot voor Roda waren we de laatste 10 wedstrijden deploeg met de meeste punten.

Was dit aan het seizoen geweest, was ook jij Bussie in een Hosanna stemming geweest.

Van de 15e plaats naar de 7e plaats is gewoon een hele goede prestatie voor dit team.

Ik ben het er uiteraard mee eens dat de 7e plaats nog veel te laag is, maar hadden we onder de bejubelde Gert Jan Verbeek net zo veel punten gehaald als onder Vlemmings, draaiden we alsng bij de eerste 4 mee.

• jaimie01

ontken het maar cijfers liegen niet bussie.

Het voetbal was niet mooi dat geef ik wel toe.

• Doodhaan

Prima gezegd!

• swansea

Vergeet niet dat we veel mazzel hebben gehad zoals tegen ADO..

• Doodhaan

En verder geen pech zeker dit seizoen?

• jaimie01

meer pech dan mazzel hebben we gehad dit seizoen.

• Doodhaan

dat idee heb ik ook..