We hebben een top 2de seizoenshelft gedraait....

• Hans

Die strijd hadden ze gisteren vanaf het begin moeten leveren. Het was twee keer niks.

• Ruud

Nou zeker:

Volendam - Feyenoord 2-1

Feyenoord - Roda 2-3

Gelijk tegen Vitesse en Groningen thuis.

• Doodhaan

gelijk tegen de nummer 1 uit en winst op de nummers 2 en 4 thuis! zo kunnen we het hele seizoen wel opnoemen!

• F-Boyz

Zodra fans tevreden gaan zijn met een 7e plek, dan is de club op sterven na dood.

Dat meen ik echt. Met een derde begroting. Okay, niet echt sluitend te noemen, maar met een potentie, waar clubs boven ons alleen van kunnen dromen. Dan is jouw mentaliteit de doodsteek.

Ik hoorde Vlemmings zeggen de doelstelling is gehaald. Bij mij ging de Radio uit en gefrustreerd en met totaal ongeloof reed ik terug van mijn Kuipie naar huis.

7e en we hebben doelstelling bereikt. Zeg dat nou eens 10x terwijl je in de spiegel kijkt met je Feyenoord shirt aan. Daarna prik je hier je reactie. Ben benieuwd.

• kobusz

Omdat - als je hogerop wil je niet mag verliezen van Volendam en Roda en Heracles en Sparta en de Graafschap.

• Ruud

Zijn al 15 punten, vergeet overigens NEC thuis niet.

• tommie F

ja en nec uit ruud , willem 2 uit en thuis!!! heb je het in totaal over 23 pntn!!

• Milo

De doelstelling van Vlemmings is inderdaad gehaald je moet natuurlijk wel weten wie het zegt. Toen Vlemmings het overnam stonden we 15 met een klein gaatje naar degradadatie. Je kan je zelf dan niet meer serieus nemen, als je zegt we gaan nog voor het kampioenschap. Natuurlijk moet je niet tevreden zijn met deze 7 plaats. Maar de doelstelling die Vlemmings kreeg was de play-offs halen. Natuurlijk moet kampioen de doelstelling zijn aan het begin van het seizoen. Maar als je na de winterstop al 20 punten achter staat ofzo dan is DIE doelstelling gewoon weg niet reeel. Volgend jaar Tomasson en Makaay naast elkaar en Hofs achter de spitsen zie IK het positief in.

• Milo

Ajax verliest ook van Sparta met 4 -0 maar is wel nog steeds een topclub.

• tommie F

ja worden 3e spelen el. en hebben geen schulden sterker ze hebben een eigen vermogen van + 50 miljoen!! dat is t verschil!!