Hoi Feyenoorders- Vrienden,
Ja zo wil- durf ik jullie zeker te noemen, ik ga er namelijk vanuit dat we uiteindelijk allemaal het zelfde willen met ons Feyenoord.
Allereerst hoi Bussie, hoe is het met je, je weet me te bereiken op mijn e-mail he :-), praten we even verder bij!
Feyenoord:
Wat mij dwars zit is dat ons cluppie NIET in staat is een gedegen leiding aan te stellen!
Gudde: Snapt het TOTAAL niet! Heeft een blunder geslagen door NIET de microfoon te pakken voor GErard Meijer, Blunder geslagen door NIET op te treden toen de spelers trainer verbeek pootje lichte (hoewel ik ook wel snap dat hij niet in alles even goed was, maar het gaat de manier waarop)
IS niet in staat een sluitende begroting te presenteren, maar wel Sjaak Troost binnen halen, voor MEGA salaris onder het mom van “hij kan wel de grote sponsors binnen halen”ROT OP !!!!! Hij heetft nog NOOIT wat gepresetterd! NOOIT
Jacobs: ook een jojo
Rob Jacobs zei het treffend op tv rijnmond, voor alle functies moet je paieren hebben, behalve op sleutel posities, daar doe je maar een dotje! WAARDELOOS!!!!!!
Echt hoor dat baart mij GROTE ZORGEN!!!! En neem van mij aan, IK WEET WAAR IK OVER PRAAT!!!
TD? Neem nou bijv een van Geel (ja zit nu bij Roda, heeft er wel kijk op hoor) Neem nou bijv een Keje Molenaar, die is slimmer dan de RvC en de directie van Feyenoord bij elkaar, hebben een Feyenoord verleden, die willen wel. Nee wij gaan beginnelingen aanstellen op sleutel posities!!!
Neem nou het feit HOE Timmer te horen heeft gekregen dat zijn contract niet wordt verlengd,…………………………………begrijp me goed, het gaat er mij niet om dat hij weg moet…………….maar zo GA je niet met spelers om, die altijd de club goed hebben vertegenwoordigd. STond altijd klaar voor de zieke pantientjes, kwam altijd opdraven voor de club, toen zijn vader stierf speelde hij gewoon 2 dagen later, terwijl een dag later hih zijn vader moets begraven,,,,,,,,,,,,,,,ik bedoel maar………………..maar nee via een e-mail zeggen dat HIJ maar af moet zijn van de optie van 1 jaar, anders stellen we je niet meer op, GUDDE, wat ben je toch een ROTS IN DE BRANDING!!! Ik heb er echt GEEN WOORDEN VOOR!!!!
En let op mijn woorden, de investeerders komen niet over de brug! Met dan aan……………………meer wel Houtman er uit rotten, en Sjaak Troost mega salaris geven d ekomende maanden…………………..ik wordt e rmisselijk van !!! BAH………………….
Ruud