Wel erg zwaarmoedig

• dennis

Vindt dat velen wel erg zwaarmoedig zijn over onze club hoor,natuurlijk ben ik de eerste die ook vindt dat het op sportief en zeer zeker op financieel vlak een drama is.Maar toch zie ik de toekomst nog altijd wel met vertrouwen te gemoed.( nu Mario en Leo komen)Oke er is nu niet veel/geen geld,maar kijk eens naar je jeugd wat nu al in het eerste speelt en of al gespeeld heeft.En bovendien de vele jeugd die goed gepresteerd hebben het afgelopen seizoen in de diverse jeugdelftallen.Bij Oranje onder 17, 7 spelers van onze club.Daar moeten toch de komende jaren met de juiste begeleiding onze mogelijkheden liggen om zowiezo financieel weer gezond te kunnen worden,maar ook sportief.Er is alleen in mijn ogen nog 1 heikel punt en dat zijn Gudde en Jacobs,die 2 muppets moeten nog opzouten,want die voegen echt helemaal niks toe.Kan me niet iets bedenken wat door hun goed is geworden en of verbeterd en dat zegt al genoeg.

• Herb

Zo is het en niet anders.

• willem

Zondag tegen Roda de eerste 30 minuten dan schaam je je eigen toch om je Feyenoord suporter te noemen , totaal geen beleving geen tempo terug lopen geen positie spel notabene in een volle kuip, tegen Roda de onderste van de micky mouse competitie waar hebben we het over, met deze selectie zul je nooit ergens om mee doen , die oudjes worden nog minder dan ze al zijn , als je zondag ook die de Cler zag voetballen , de tranen schieten in je ogen , om over de rest maar te zwijgen , nee je kan wel hoopvol blijven maar dat is gebaseerd op gebakken lucht en niet anders .

• dennis

Met het eerste deel van je reactie ben ik het volkomen met je eens willem,maar de jeugd die we hebben en die er aan zitten te komen dat is toch wel degelijk werkelijkheid,en geen gebakken lucht hoor.

• Rene de Lander

Precies , helemaal niks meer kopen en "gewoon ' de eigen jeugd laten doorstromen .

• Rene

Over welke jeugd heb jij het dan ? Wijnnaldum, oke, maar Fer kan mij nog altijd

niet overtuigen, Leerdam hetzelfde, of bedoel jij jongens zoals Janota en kermit de kikker.

• dennis

Hallo je bent toch niet blind zeker,Fer die gaat er wel komen,dan hebben we nog Nieveld,die heeft het toch niet onverdienstelijk gedaan vindt ik tot aan zn rode kaart.Patinama hebben we nog,een veelbelovende keerper wat gezegd wordt namelijk Darley.Denk dat Biseswar ook nog wel kan doorgroeien.Ja en dan nog jeugd wat er aan zit te komen de komende jaren,daar zal ook vast wel wat tussen zitten.Maar goed als jij lekker negatief wil blijven dat mag hoor is je goedrecht.

• Rene

Laat mij maar blind zijn, maar we spreken elkaar wel over een paar jaar, en dan kijken we wel waar deze namen allemaal voetballen.

En je zegt zelf : wat wordt gezegd, kom zelf eens kijken zou ik zeggen.

• Martijn

helemaal niks is ook wat overdreven hoor..

• Feyenoord036

iik ben ook blind…als ik zie tegen wie we dit jaar punten hebben laten liggen, dan schaam je je toch diep…..

En de toekomst is niet het heden… ik kijk en ga naar Feyenoord om er ook in het heden van te mogen genieten…daar betaal ik NU voor..en niet over 3 jaar….

Ze hebben gewoon een enorme wanprestatie geleverd, hoe goed ze in de toekomst ook zullen zijn…(als ze het eerst maar worden, want tussen zijn en worden zit een heel verschil)