velthuizen ruilen tegen hofs

• Vak z

is dit een gekke gedachten??

• Milo

Velthuizen vind ik wel passen bij Feyenoord. Maar dat zou ook inhouden dat je 3 jeugdige keepers hebt. Daar we niet veel te besteden hebben Zou ik van Dijk laten keepen of anders Ekramy een laatste kans geven.

• RM

maakt ook een hoop fouten hoor die velthuizen. kijken hoe lang t duurt voordat iedereen die ook weer een miskoop vindt.

• feyenoord

Ekramy? wil je naar de jupiler divisie? dat kameel snel verkopen en anders weggeven wat een klote keeper is dat zegMilo schreef:

>

> Velthuizen vind ik wel passen bij Feyenoord. Maar dat zou ook

> inhouden dat je 3 jeugdige keepers hebt. Daar we niet veel te

> besteden hebben Zou ik van Dijk laten keepen of anders Ekramy

> een laatste kans geven.

• Milo

Als jij denkt dat Ekramy slecht is moet je dat zelf weten. Ik zal niet roepen dat je het met alleen de jeugd gaat redden in de eredevisie!

• Bloedgroep-FFFFF

Precies, heb je 3 jonkies, ik blijf hopen dat Darley Torres er over 1 jaar zal staan, denk aan verhalen en stukjes film, dat we met hem een hele goede keeper in huis hebben, naast Mulder.

Velthuijzen is de verv. van Timmer bij Oranje, ivm de P.O.,

ookal zou het niet vreemd zijn, als de keeper die blijft, Rob v Dijk,

juist nu de nog erg twijfelende, onrustige Timmer zou vervangen,om Europees te halen en dat hij alvast verder kan gaan bij een club om te onderhandelen. :D

• richie

ja, dat is dezelfde gedachte als Timmer ruilen voor van Molswinkel of Wolfswinkel wat t ook is maar dan de andere kant op

• richie

Daarmee bedoel ik dat Vitesse niet gek is

• jerry

ze zullen hem best willen ruilen maar zullen naast hofs nog wat wisselgeld willen…. bijvoorbeeld een speler als janota ofzo… of gewoon een paar miljoen!!!