Munsterman

• jorW

Ik denk dat Feyenoord straks de absolute top is. Een stadion voor 80.000 toeschouwers en fantastische bedrijven in het achterland", aldus Munsterman tegen het ANP.

Laten we hopen dat die gelijk gaat krijgen,het duurt nog wel effe maar ik geloof er wel in.

En dit zegt toch ook wel iemand die er verstand van heeft en bij twente iets moois heeft opgebouwd

• Rene de Lander

Voorlopig staan we 7de en hebben ff geen cent te makken

Al die verhalen over inversteerders en dergelijke komen mijn strot uit !

• jorW

ben het ook helemaal met je eens hr, de realiteit liegt er niet om en dit is pas rond 2018 bereikbaar dus voorlopig zitten we nog in de shit.

• FietsPomp

Juist !

• jan

dus even afzien tot 2018 kutzooi

• patrick

die bedrijven vervuilen rotterdam al decenia,s ,maar weten niet dat feyenoord belangrijk is voor ons!:(

• brady

de grote rotterdamse bedryven hebben niets met feyenoord

• patrick

ligt natuurlijk ook aan decenia,s wanbeleid!

• brady

idd al tietallen jaren wanbeleid

• whassup

Grote bedrijven willen zich graag laten zien bij een succesvolle, gezonde club met een duidelijke visie. Dus zodra Feyenoord zich over tig jaar weer iets heeft opgewerkt en weer wat (financieel) vertrouwen heeft gekweekt zullen de bedrijven idd wel weer aan willen sluiten, mits er geen randdebielen de naam van hun club door het slijk halen zodra ze een keertje naar het buitenland mogen. Voorlopig is er echter helemaal niets. Maar zeg nou eerlijk, zijn we daar inmiddels ook al niet aan gewend, ook al blijven we met zn allen volhouden dat we nog steeds een grote club zijn? Die grote club is Feyenoord alleen nog door zijn supporters. Daar had Timmer in ieder geval wel gelijk in want prestaties, uitstraling, financien en een duidelijke visie met zicht op een betere toekomst, waren al een tijdje uit beeld verdwenen in De Kuip.