loovens

• jerry

Samaras en Loovens geven Celtic hoop op titel

Celtic heeft zich dinsdagavond enigszins herstelt van de verloren Old Firm van afgelopen week. De ploeg van Gordon Strachan nam het in eigen huis op tegen nummer vier Dundee United en hield haar titel dromen in leven: 2-1.

Celtic - Dundee United 2-1

Het duel op Celtic Park kende een boeiende openingsfase met kansen over en weer. Toch was het vooral de thuisploeg die gevaarlijk werd. Het doelpunt van Glenn Loovens in de 22ste minuut kwam dan ook niet als een verrassing. De ex-Feyenoorder kopte een voorzet van Shunsuke Nakamura tegen de touwen.

In de tweede helft maakte een andere oude bekende er 2-0 van. Voormalig SC Heerenveen-spits Georgios Samaras (foto) verschalkte Dundee-doelman Artur Boruc met een van richting veranderd schot. Vijf minuten later tekende David Robertson, die het schot van Samaras van richting veranderde, voor de aansluitingstreffer.

Beide ploegen kregen vervolgens voldoende kansen om te scoren. Het bleef echter 2-1. Celtic nadert hierdoor koploper Glasgow Rangers tot op twee punten. Dundee United blijft door de verliespartij op de vierde plaats staan. Eén punt achter Hearts.

Scoreverloop:

1-0 (22') Glenn Loovens

2-0 (52') Georgios Samaras

2-1 (57') David Robertson

als er ergens een potje geld vrijkomt, dan zou loovens een goede zet zijn in mijn optiek!!!

• tommie F

mijne ook!! denk eerder jerry dat feyenoord hoopt (tegen beter weten in) op herstel van vlaar!!! gezien de situatie kunnen er alleen transfervrije spelers gehaaldworden. toch zei been vandaag in intervieuw; er zijn veel mensen die feyenoord willen helpen om spelers te halen?? vandaag had hij een onderhoud met beenhakker!! ook hoor ik wisselende verhalen over gebtenaar de 1 zegt een goede keus de ander zegt timmer is beter??? ik weet t niet wel weet ik dat hij transfervrij is dat is de voornaamste reden dat ze aan hem denken!! een keeper een spits een rb cv en een rback dat hebben ze nodig!!

• jerry

ik heb het nieuws vandaag niet echt gevolgd met betrekking tot het onderhoud van been met beenhakker… maar stel je eens voor je zou spelers kunnen slijten die je alleen maar kopzorgen kosten, veel te hoge salarissen, matige prestaties, dus als je het mij vraagt en je zou er een bod voor krijgen, gelijk afstand doen van hofland, landzaat, de cler (is nog international en zou wel eens in de belangstelling kunnen staan van een leuke club) en als de investeerders geld op tafel willen leggen om spelers te halen dan zou ik wel wat spelers weten die ook nog redelijk betaalbaar zijn zoals loovens, gentenaar is 3de keeper van ajax, en ja is de man zo goed? ja zijn transfervrije status is misschien interessant, maar dan kan je net zo goed van dijk op doel zetten, dat is gewoon een goede en betrouwbare sluitpost… maar zo kan je wel door filosoferen, nu naar de realiteit…. beenhakker had wel een goed statement laatst in studio voetbal, je zal nu moeten investeren om proberen europees voetbal te behalen want dat levert geld op, daarnaast spelers halen die doorverkoopbaar zijn, maar het is uitgesloten dat feyenoord niks zal doen zei beenhakker, want je moet investeren in spelers!!! dus hoop maar dat er investeerders willen investeren in spelers zodat we over 2 a 3 jaar weer normaal op eigen benen kunnen staan (zie heerenveen, in 4 jaar tijd een winst van 60 miljoen door transfers!!! door een topscouting)

• richie

jammergenoeg zijn er weinig goede verdedigers meer die niet boven het salaris van feyenoord zitten. Zelfs het Nederlands elftal heeft al jaren geen fatsoenlijke back meer. Behalve Gio die van armoede van het middenveld naar de backplaats moest.

Maar dat geeft al aan hoe moeilijk het is een fatsoenlijke te vinden. En als er een ‘fatoenlijke’ is in de eredevisie blijkt die bij Feyenoord ineens niks meer te kunnen. Bosschaart, Collen, Greene en dan zal ik er nog genoeg vergeten hebben. Wees blij dat we die fernandez niet gehaald hebben.

• jerry

ben bang dat die fernandez nog wel komt, en greene heeft het in het begin niet slecht gedaan, bosschaart dat zag je mijlenver van te voren…. een modale voetballer, maar kijk in nederland naar goede backs die eventueel betaalbaar zijn dan kom je in de categorie braafheid, ronnie stam, sepp de roover, paul verhaegh, en zo zijn er nog zat!!!

• varkenoord

Ja wij zitten te wachten op een derde linksbenige CV.

• manuelbrielle

Dit is geweldige speler maar eerst word hij uitgejouwd en vernederd door diverse mensen en trainers.

die komt nooit meeer terug hoor

• jerry

loovens is rechtsbenig!!!

• jerry

hij heeft vorige zomer aangegeven heel graag terug te willen keren naar feyenoord, dat zou een droom voor hem zijn!!! en niet om af te bouwen maar om deel te nemen om te presteren met een team!!

• Erwin/Bennekom

nee hij heeft gezegd misschien ooit nog weleens weer bij Feyenoord te willen spelen. Maar hij zei er wel bij dat er heel veel negatiefs gebeurt is in zijn tijd bij Feyenoord en dat niet zomaar kan vergeten. Maar gezien de interesse van de Engelse subtop en een aantal Italiaanse clubs in Loovens, acht ik de kans heeeeeeeeeel klein dat hij ooit weer bij ons komt spelen.

Ik zou trouwens niet eens terug willen naar een club waarvan de supporters je destijds de grond in hebben gestampt. jerry schreef: