Vlemmings zijn mening

• Marcvh

Auteur: jerry (—.upc-d.chello.nl)

Datum: 11-05-2009 00:00

sorry niet om het een of ander, ik vond het een smerige elleboog van hofland, en bewust gaat ie met zn ellebogen de lucht in, net als vd berg, dat was ook een smerige, maar van holla vond ik een twijfelgevalletje!!! maar waarom praat je de elleboog van hofland goed? toen kezman en zlatan hier nog voetbalde spraken we er schande van, en nu??? nu was het ineens niets, wel objectief blijven…. ben bang dat hoflands seizoen erop zit!!!

• jerry

maar dan nog weet ik niet of het bewust is, het blijft gewoon iets smerigs ellebogen!!! het lijkt op bewust maar zeker weten doe je het niet, zlatan en kezman werden voor hetzelfde vergrijp 6 wedstrijden geschorst en dat was ook terecht net als voor hofland, misschien komt hij er wel genadig van af? maar vind jij dan dat hij niet geschorst moest worden?

• tommie F

mee eens!!

• Marcvh

Zoals je kan lezen, ja ik vind dat hij terrecht geschorst is.

Iets smerigs is iemand proberen te blesseren en zorgen dat hij de wedstrijd niet uitspeelt dat vond ik dit totaal niet.

Dit was een luchtduel op het randje, omdat Hofland eerder sprong en hoger komt dan Janssen raakt hij hem en niet andersom, er zijn zoveel duels waar geeneens een overtreding in word gezien.

Neem Huntelaar, dat is echt een typisch geval die altijd zo springt.

• ZEUS

huntelaar deed dit idd altijd en werd (raar genoeg ) nooit geschorst

• ZEUS

miss zag je het niet goed jerry,je ogen worden ook slechter naarmate je een jaartje ouder word ;):D:D:D

• jerry

sssssssssttttttttttil!!!!!!!!!!!!!!

• ZEUS

is goed. maar ehhhhhh sssssssssttttttttttil???? heb je je gebit niet in ??? :D:D:D

• jerry

pijnlijk om een 0 achter je leeftijd te krijgen

• Herb

Opzet of niet, dat maakt niks uit. Door zo te springen loop je een risico van het uitdelen van een elleboogje en dan moet je de consequenties aanvaarden. Opzet mag geen criterium zijn, want dan kom je er niet uit. Niemand zegt dat het de bedoeling was om een beuk te geven.