ik verheug me op de komst van Dudek

• Vak z

alleen al voor de opkomst bij de warming up DUDEK DUDEK

• jerry

tja…. leuk om oud gediende terug te halen, maar bij real madrid niet aan spelen toe gekomen, bij liverpool was hij ook 2de keeper de laatste periode en in het begin was het de grobbelaar van liverpool, dus lang geleden dat hij echt wat heeft betekend op niveau!!! dus de vraag is hoe goed is dudek nog? en gaan we weer oude spelers halen, tja dat is weer beleid, wat hebben we de afgelopen 2 jaar genoten van hofland, lucius, de cler, landzaat??? poe poe!!! het wanbeleid gaat gewoon door!!!

• jorW

een oudere keeper is nu juist wel slim, om mulder of darley klaar te stomen voor het grote werk.

En ik geloof in Dudek en ik heb liever een held als Dudek dan een jood die ook al 2 jaar 3de keeper is bij de joden, want dat zijn de 2 keuzes.

• jerry

ik zie liever een keeper die doorverkoopbaar is…. en dudek zak niet voor de katse k.t gaan keepen!!! die wil een fors salaris!!!

• jorW

dat zal denk ik ook wel meevallen, en de bedoeling is juist om mulder of darlay doorverkoopbaar te maken anders lopen die gasten ook straks gratis de deur uit.

• mister ed

Voor alles valt wat te zeggen. Als Mulder door de mand valt, hadden we dus toch Dudek moeten halen. Als Dudek wel degelijk goed blijkt te zijn en het niveau van Feyenoord wel aan kan is iedereen blij dat ie er is. Wel mee eens dat ie niet door te verkopen is. Dus dat zullen we dus bij andere spelers moeten zoeken. Maar laten we ook blij zijn dat de jeugd bij tekent momenteel en niet zo dom is als Drenthe

• Bloedgroep-FFFFF

Daarbij heeft Dudek al erg veel aanbiedingen gehad, zoals al veelal te lezen..

Degene die het meeste wil geven krijgen wellicht de voorkeur voor zijn laatste dagen als keeper?

Hoop dat Darley Torres er over een tijdje klaar voor is.

• jerry

ik heb het idee dat beenhakker niet veel in mulder ziet zitten zoals ik hem hoorde praten over mulder in studio voetbal

• jorW

hij is nog jong en het is toch ook zo dat die nu nog lang niet klaar is voor feyenoord, dit jaar gaat die verhuurt worden aan een eredivisie en volgend jaar miss ook nog een keer en dan kan je pas zien waar die dan staat.

• brady

zelfs de tweede doelman van emmen kan het niveau van feyenoord aan hou eenas op over het niveau feyenoord