Begroting AZ hoger als F'noord

• Westlander

Pijnlijk pijnlijk zij werken volgend seizoen met een hogere begroting als wij ,

speelden enkele jaren geleden nog 1e divisie , haken wij definitief af ???.

• In hart en nieren

logisch hé als je champions legue speelt dan gaat hij met 10 miljoen omhoog

• Westlander

klopt maar dat doet toch niets af aan het feit dat zij met een hogere

begroting gaan werken en dat voor een relatief kleine provincie club

• jorW

als wij ook zon suikeroom zouden hebben zou het ook een stuk makkelijker gaan

• Milo

Bij AZ is er iemand die wel wil investeren en bij Feyenoord zijn het alleen maar woorden maar van daden zal zeker geen sprake zijn. Buiten het feit dat AZ een grotere begroting heeft gaat het er om hoe je je team naar elkaar laat groeien. Ze moeten allemaal voor elkaar door het vuur willen gaan. En dat proces moet snel beginnen bij Feyenoord.

• Westlander

ik wil alleen maar aangeven dat we maar blijven afzakken zelfs twente dreigt

ons qua begroting te passeren binnen 1/2 jaar

• Milo

Dat begrijp ik. Eer wij met de begroting weer omhoog gaan zonder de investeerders zijn we 4 jaar verder.

• SKL

Ik betwijfel of we zonder investeerders binnen 4 jaar weer zullen stijgen in de begroting. Als er geen verandering komt in het beleid dan zie ik het somber in.

Pas als we een groter stadion hebben zal de begroting opgeschroefd kunnen worden.

• Loe

Eerst was het 60 miljoen, daarna 30 en nu mogen we al blij zijn als iemand in ene fernandez wil investeren!

• Spatje

Oud nieuws.

pfffff Ik word een beetje moe van dat geleuter over begrotingen. We gaan al jaren achteruit en de rest stijgt. Er zal veel moeten gaan gebeuren bij Feyenoord, maar de financien staan niet veel toe. Dat is al jaren zo en zal echt niet zomaar weggewerkt zijn. Leer er maar mee leven.