faisement is dicht bij
Ja, we gaan ook in blauw-geel gestreepte shirts spelen.
Maar begrotingen zeggen iets maar niet alles.
Bijvoorbeeld als je 5 miljoen huur betaald voor je stadion en een andere club 1 miljoen dan is jouw begroting 4 miljoen hoger. Is dat beter??????????????
We hebben er gewoon een serieuze concurent bij, waar wij het antwoord op moeten vinden.
ben benieuwd of de de nieuwe trainer,die geen v gaal of adriaanse heet,gaat presteren zonder romero, schaars,de zeeuw,el hamdioui en dembele!! denk dat az volkomen wordt ontmanteld,en dat scheringa daar niet bepaald gemotiveerd door wordt!! zonde,want ik had dit az wel eens willlen zien tegen de grote jongens!
Het gaat erom dat de juiste personen aan het stuur zitten.
Bij clubs als Heerenveen…Groningen…Twente en AZ zitten op dit moment mensen die wel weten hoe ze snel moeten door pakken. Bij Feyenoord is het al jaren een puinhoop….en rollen ze nog steeds over straat. Welk beleid? Dan heet het weer Topsport….nou ik zou wel eens krachtige mensen willen zien die de club met harde hand leiden. Dat is daar zeker nodig. De concurrentie lacht ons al jaren uit door zoveel onmacht!
Hoeveel rapporten er ook al zijn verschenen…ik zie nog steeds geen structuur bij Feyenoord. En zolang dit het geval is kan er van rust geen sprake zijn. Daarom kan men ook niet slagvaardig handelen….op de transfermarkt!
Ook spelers die in potentie geschikt zijn voor een club als Feyenoord, denken tegenwoordig wel 2 keer na om in die mooie Kuip te spelen. Er zijn helaas aantrekkelijker alternatieven…..en dat is al triest genoeg!
d'henry
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?