Verbeek naar .........

• ZEUS

Naam Verbeek komt nu boven bij AZ Van onze Telesportredactie

AMSTERDAM - Met het vertrek van Louis van Gaal naar Bayern München kan AZ nu op zoek naar een opvolger. Co Adriaanse wil zijn boete van 1 miljoen euro, die hij van de FIFA aan Porto moet betalen omdat hij daar in 2006 zijn contract verbrak, zo snel mogelijk wegpoetsen en zit dus bijzonder hoog in de boom, waardoor AZ sowieso al afhaakte. Advocaat, de tweede grote favoriet op het Alkmaarse lijstje, wilde ook niet.

AZ richt zich nu op andere namen, die de erfenis van Louis van Gaal durven te aanvaarden. De Alkmaarders zitten in de wachtkamer wat betreft Martin Jol en Henk ten Cate. De naam Morten Olsen wordt ook genoemd in Alkmaar. Maar de bondscoach zit met Denemarken op WK-koers en heeft een contract tot 2010.

Daarom komt de naam Gertjan Verbeek nu boven. Die was eerder al in beeld om assistent van Van Gaal te worden, met de optie om op termijn door te groeien als hoofdtrainer. Zij zijn min of meer uit hetzelfde hout gesneden en Verbeek was ook in beeld toen Van Gaal vorig jaar maart het bijltje er in Alkmaar aanvankelijk bij neergooide

bron de telegraaf

• The Hitman

ze doen maar zu ik zeggen mij lijkt het echt een verkeerde traner voor AZ maar enfin

• BJW

Wie weet, laat hij daar even Hofland & Co even zien hoe het ook kan!:D:D

• Bloedgroep-FFFFF

Sorry, zag dit helemaal over het hoofd, mijn art. hierover kan dus weg, mods!

• manuelbrielle

Lijkt me een uitstekende coach voor AZ.

Wij hadden helaas het gemekker van de al maar falende Hofland en co.

Deze man weet van aanpakken en lijk me perfecte kerel voor een jong team Az.

Kijk naar Fer,Biseswar,Wijnaldum,Leerdam zijn onder hem zeer mooi opgebloeid.

• Bloedgroep-FFFFF

Ik ben het daar wel meeeens, Lucius, Hofland met meerdere, konden na jaren anders trainen, niet deze nwe. methode opbrengen, die juist bij de jonkies WEL pos. aansloeg.

Ben nooit een anti-Verbeekfan geweest, is volgens mij nog steeds een hele goede trainer, die iets te luie spelers, hetzij op zijn eigen wijze, weer scherp en krachtiger wil maken.

We hebben er teveel oudjes bij gehad, wat wellicht de oorzaak was van het ontslag

Gelukkig komt met Been ook v d Goolberg weer.

Ik ben echt onder de indruk van zijn C.V. en methodes, die hij eerder van 2000 tot 2005 hier wel kon uitvoeren, je ziet vanzelf dat Kuyt daar als jonkie begon en het zwaar had met de oefeningen, zie clip op Feyenoord.nl, maar er nu verrekte veel profijt van heeft, dat hij onder deze conditietrainer heeft gewerkt!

De Duracell man met Red Bull Bloed. Kijk voor de gein, naar de jonge vermoeide Kuyt op de off. site.

• roberto

Prima trainer voor de huidige spelersgroep van AZ. Jonge, ambitieuze, gretige voetballers.

• d'henry

Verbeek is in mijn ogen te vroeg afgeschreven door Feyenoord. Ik ben van mening dat deze man zeer zeker van waarde had kunnen zijn voor Feyenoord.

Alleen enkele invloeden hadden zoveel macht…dat er een onwerkbare situatie ontstond….en dan valt de trainer! Zo zal het altijd blijven.

Met Mario Been moet ik het allemaal nog zien….ik ben niet enthousiast….zoals velen dat wel zijn….maar we zullen zien wie er gelijk krijgt.

d'henry

• Den

Tactisch mag Verbeek de schoenen van van Gaal niet eens aanraken laat staan poetsen.

• BJW

helemaal mee eens!!