Fernandez

• hunter

Feyenoord is niet de enige club die hengelt naar de diensten van Dani Fernández. “Ook twee Spaanse clubs willen mij inlijven”, zegt Fernández tegen NECtoday.nl. “Maar ik wil het liefste mee met Mario. Hij is een zeer goede trainer en kan in de toekomst de beste trainer van de wereld worden”. Waarom de deal nog steeds niet rond is, weet de vleugelverdediger wel. “In Oekraïne doen mensen nog weleens moeilijk over het papierwerk.”

“Dit terwijl in Nederland juist alles helemaal goed moet zijn met de papieren”, vervolgt de Spanjaard. “Maar ik denk dat het wel goed komt.”

Bron: NECToday.nl

Maikel op 14-05-2009 12:40:18

Ha, ha let maar op straks !!!

Buijs weg, Greene weg, Lucius weg, Tiendalli weg …………………….

en dan komt die superback van NEK niet ……..typisch Feyenoord…….

• el ahmadi

Zou precies passen bij ons we wachten ook veelste lang.

• dennis

Jezus zeg kun je niet lezen of zo el ahmadi,dit ligt niet aan Feyenoord hoor dat het nog niet rond is.en wat wil je dan met Buijs,Greene en Lucius!!!!!! dat past nog niet bij het niveau wat we willen nastreven.

• el ahmadi

kun je ook normaal reageren! dennis.

ik bedoel ermee te zeggen dat het wel vaker bij Feyenoord gebeurd dat ze te lang wachten met spelers aantrekken en dan gaan ze op het laats naar een andere club.

• dennis

Sorry oke,in de meeste gevallen heb je helaas gelijk,maar ik vindt niet dat je bij deze speler hiervan kan spreken.Volgens de verhalen doet de club waarvan hij is moeilijk,dus ligt het in dit geval niet aan Feyenoord.Ik reageerde zo omdat over het algemeen alles gauw over een kam wordt geschoren,nogmaals sorry.

• FR1908

daar noem je al 3 spelers op die geen rechtsback zijn;

Buijs (rechtermiddenvelder), Green (centrale verdediger) Lucius (verd. middenvelder)

Dus wat is je statement???

• jerry

past fernandez wel bij het niveau wat we nastreven?

• dennis

Hij is denk zowiezo beter dan een Tiendalli,Greene,of Lucius op die plek.En bovendien een topper kunnen we toch niet halen,dus moet we ergens beginnen toch!!

• jerry

in de wedstrijden van nec heb ik dat niet gezien!!!

• d'henry

Feyenoord heeft schulden. Moet enorm bezuinigen om de kop boven water te houden. Er is geen geld…en er komt geen geld! De club is straatarm!

We mogen blij zijn dat wij deze selectie nog hebben….en dan voetbal je in ieder geval volgend seizoen in het linkerrijtje….

Kortom: Feyenoord is afgezakt naar het niveau van een middenmoot clubje…en daar moeten wij het maar mee doen….Ik heb daar bijzonder veel moeite mee…vandaar dat ik volgend seizoen maar een keer geen kaart afneem. Ik laat mij in ieder geval niet weer knollen voor citroenen verkopen!

d'henry