sektioui

• jrcruz

eind van het jaar transvervrij

ik zou zeggen halen,

buitenspeler, met een goede actie en een goede voorzet

gratis op te halen

• eddiecoenen

waarom zou hij nu gratis zijn ??

• manuelbrielle

was een goede voetballer mooi clubs gehad.

Is wel bruikbaar maar te oud lijk me totaal geen meerwaarde

en hij heeft wat aanbiedingen uit arabie binnen dus kiest hij gewoon voor zijn salaris.

• kiki & pim

Is al weer 32. Probeer gewoon van Wolfswinkel te halen. Misschien in de deal betrekken met Hofs. Samen met Makaay lijkt me wel wat. Misschien Koevermans er nog bij, dan heb je volgens mij aardig wat doelpunten.

• NIELS VAKKIE Z

ik ben niet zo kapot van van wolfswinkel, ik zie eerder in hofs een speler die we nu missen, een speler die 90 minuten lang het gras opvreet en gaten dichtloopt met scorend vermogen….. denk dat er meerdere mensen dat met mij eens zullen zijn

• BJW

Als Mario Been en Leo Beenhakker dat ook zo zouden zien, hadden ze Hofs beslist niet opgegeven!

• manuelbrielle

Niels helemaal mee eens Hofs is vervelend een klerelijer voor de tegenstander geweldige prof

• feyenoord

maar komt tekort voor de top, en kan daarom dus gerust blijven want wij zijn geen topmanuelbrielle schreef:

>

> Niels helemaal mee eens Hofs is vervelend een klerelijer voor

> de tegenstander geweldige prof

• NIELS VAKKIE Z

nee ben ik mee eens idd niet geschikt voor de top, maar als hofs het niet is is van wolfwinkel het al helemaal niet

• manuelbrielle

feyenoord is helaas geen top meer Hofs zou geweldig passen een geweldige speler