kunnen we zien of we gelijk hadden......

• patrick

AZ volgt aanvaller Ruiz van AA Gent

ALKMAAR - Een van de beste spelers in de Belgische competitie, de Costaricaanse aanvaller Bryan Ruiz (23) staat in de belangstelling van AZ. Scouts van de Alkmaarse clubs volgen de linkerflankspeler al een tijdje bij zijn club AA Gent.

Bryan Ruiz. FOTO PRO SHOTS

Ruiz heeft laten weten open te staan voor een transfer. Hij heeft het voetbal en het leven in Belgie wel gezien.

Ruiz heeft nog een doorlopend contract en geldt als een van de duurdere spelers bij AA Gent. Mocht AZ hem willen aantrekken, dan zal de club diep in de buidel moeten tasten.

• patrick

ik vind hem ,net als meerdere prikkers een zeer goede speler,type suarez zonder middenoorontsteking !;) vraag me alleen af wat duur is, volgens mij voor minder dan 5 miljoen op te halen .

• jerry

geweldige speler, die hadden we overigens al in huis maar was niet goed genoeg bevonden!!! vorig jaar moest hij rond de 7 miljoen kosten…. heeft hij inmiddels zijn contract niet verlengd? maar kan voorin overal spelen!!!

• cornelis

Jerry, beschouw het maar als dom van mij dat ik het niet weet, maar heeft hij echt onder contract gestaan bij Feeyenoord?

• jerry

heeft niks met dom te maken cornelis, heeft stage gelopen en niet goed genoeg bevonden… maar is een hele goede voetballer die voorin overal terecht kan zelf evt als aanvallende middenvelder!!

• Milo

Het is alleen jammer dat Feyenoord wel toppers heeft gehad maar dat ze het zelf niet zagen. Je had nog zo'n speler nu in de Franse lique. Voor een prikie hier weg gegaan en nu iets van 12 miljoen waard. Wat dat betreft moet er een ook beter beleid komen.