Nu op Eurosport, Nederland-Zwitserland 2-0, Castignos en Isufi

• BJW

Bij rust 2 tegen 0 met een heel goede Isufi en een gevaarlijke Castignos

• Milo

Ik kijk nu pas en hoor die spreker zeggen dat het meeste gevaar van Castignos komt nog even een half uur volhouden!

• jorW

2-1 is het nu maar die zwitsers zijn bij elke aanval gevaarlijk en dan vooral door de lucht, het is echt heel spannend

• jorW

en als castignos het bij ons niet gaat redden dan hebben we echt wat fout gedaan bij die jongen, hij is miss wel het aller grootste talent wat er bij ons rondloopt, en wat fijn zou zijn het is ook eindelijk een spits.

• Milo

Ik wikst niet dat de wedstrijd maar 80 minuten duurde inplaats van 90 minuten. Wat je zegt het zou goed zijn als hij als spits in Feyenoord 1 gaat komen. Dat zou inhouden dat er eindelijk een spits door breekt.

• jorW

ja het zijn allemaal nog B-tjes dus dat is 2x 40 min ik stond ook wel effe te kijken hr 1ste helft dat er na 40 min werd afgefloten

• FR1908

die gozer volgend jaar gewoon speelminuten geven….

ziet er goed uit, fysiek sterk, technisch snel en doelgericht….

zou leuk zijn als we de opvolger van Makaay in eigen huis hebben

• hunter

er zitten 1500 scouts daar in Duitsland.

als ie maar niet voor een rolletje drop naar Engeland gaat !

• jorW

zooooooo wat een kans voor de zwitsers op 7 meter schiet de zwitser helemaal vrijstaand nog over ook, ned heeft echt heel veel mazzel vandaag

• RM

hahaha ja ook net die bal op de lat en de goal van castaignos die helemaal geen goal was. maar goed, lekker voor die zwitsers, irritant team.