play offs

• TB

best of three, als we gelijk spelen en winnen komt er dan toch een 3e wedstrijd ?

• dennis

Denk het niet he,dan hebben wij 4 punten en hun 1,dus zal er geen 3e wedstrijd komen lijkt me.

• TB

De nummers vijf tot en met acht van de Eredivisie strijden om het laatste Europese ticket. Hierbij spelen nummers vijf en acht en nummers zes en zeven tegen elkaar middels het ‘best of three’ principe, bestaande uit een uit- en een thuiswedstrijd en, indien beide wedstrijden in gelijkspel zijn geëindigd of een verschillende winnaar kennen, een allesbeslissende derde wedstrijd. De eventuele derde wedstrijd wordt gespeeld in het stadion van de hoogst geklasseerde deelnemer van beide teams in de stand van de Eredivisie na 34 speelronden. De winnaars van ronde 1 gaan vervolgens samen de tweede ronde in, te spelen op 28 en 31 mei. Mochten deze clubs wederom met een gelijk puntenaantal eindigen, dan vindt op 3 juni een derde wedstrijd plaats bij de hoogst geklasseerde deelnemer uit de Eredivisie.

bron KNVB

• kobusz

Nee dat denk ik niet……

wel als je 2 keer gelijk speelt of 1 keer gelijk/1 keer verliest…

eigenlijk helemaal niet zo moeilijk!!

• NIELS VAKKIE Z

als je 1 wint en 1 gelijk speelt ben je toch winnaar. net als champions league en uefa cup, lijkt me niet zo moeilijk!

• kobusz

nou, waarschijnlijk niet…

met een best of 3 kan je nog gelijk komen - lijkt mij…..

maar met de regels van de knjv kan het zomaar (veranderen).

• Milo

Ze kunnen nu Ajax niet meer voortrekken. Dus het zal wel eerlijk verlopen, toch.