Gerard Meijer versus Verbeek

• eddiecoenen

Het was afgelopen seizoen dan ook veelzeggend voor het gebrek aan onderling

begrip dat Gerard Meijer na de veelbesproken kleedkamerverbouwing van GJ

Verbeek al die spullen plotseling in dozen en vuilniszakken in een hoekje

terugvond. Het sneed hem dwars door zijn ziel.

Het was dan ook het enige seizoen in vijftig jaar tijd dat hij serieus overwoog te

stoppen.

Bron VI 13 mei 2009 ( interview gelezen voor publicering door GM ).

• inworp

De vraag is natuurlijk of Verbeek hiervoor verantwoordelijk was. Je gelooft toch zelf niet dat een hoofdtrainer zich opwerpt als verhuizer… Ik vind het wel erg makkelijk om alles wat er mis is gegaan dit seizoen op zijn konto te schrijven. Ten eerste duurt de maleur nu al jaren, ook regelmatig opgemerkt hier op het prikbord. Ten tweede is het initiatief voor de reorganisatie, in brede zin, niet door Verbeek genomen, hij is er bij gezocht. Ten derde worden alle blessures aan Verbeek toegeschreven, de meeste waren op de weg terug, op het moment dat hij werd weggestuurd. De meeste blessures kwamen overigens uit het vorige seizoen en de zomer.

De organisatie, al jaren dubieus te noemen is vooral debet aan de malaise. Daar waar die staat gaat het goed, kijk maar naar AZ, Twente en Heerenveen.

Ook Gudde is er natuurlijk nog niet zo lang, maar hij heeft geen verbetering gebracht, het afgelopen jaar.

Als Verbeek idd zo'n klootzak was zou hij toch niet in beeld zijn bij AZ, die al jaren trainers hebben di wij ook graag zouden zien…

• Eddie

Wat Verbeek goed heeft gezien is dat clubs als az en Heerenveen ons voorbij zijn en dat het niet lang duurt dat ze ons voorbij gaan. Het is al een feit en kijk gewoon naar de stand op de ranglijst. Feyenoord is een grote club, mooie club, maar heeft een oudewetse organisatie die met “kameraden” georganiseerd wordt. Wat een wanbeleid is er. De enige die verstand had van zake was Vogelzang.

Verbeek is misschien niet een proffesionele man op gebied van communicatie, zagt misschien soms ook onhandige dingen en zal vast niet altijd gelijk hebben. Toch denk ik dat hij realistisch was en Feyenoord een douw in de goede richting wilde geven. Wij zijn gewoon amateuristisch! Gerard Meijer vind ik ook echt een zeer waardevolle man voor de club, goed werkt verricht, maar tijden veranderen. Het moet niet altijd gaan over wie is aardig, maar wie is goed. Dan maar een draak!

• inworp

…en zo is het…

• Wim

Mejier heeft heel duidelijk verteld (interview TV Rijnmond) dat hij snapte dat er veranderd en verbouwd moest worden.

Maar het afscheid nemen van zijn “relikwiën” deed hem pijn.

Geen enkele rancune oid naar Verbeek, slechts heimwee naar zijn spullen.

Maar ja, ik weet ondertussen hoe VI een verhaal kleurt.

• roofy

volgens mij kwam vogelzang toch ook met gudde op de proppen

• macaroni

Nou.. dit stond ook in het ad vorige week. En Gerard meijer werd op zn vakantie adres in Spanje gebeld door P. Bosz, om hem alvast te informeren, zodat de klap niet te hard zou komen. En Meijer heeft zich geschikt, echter niet van harte, maar alles voor Feyenoord

• eddiecoenen

Helaas ligt de waarheid anders

• tommie F

idd eddie jij weet t ook!! verbeek was de dorpsgek!!!