Levchenko vertrekt transfervrij uit Groningen

• manuelbrielle

Het is al een tijdje bekend.

Maar ik heb deze man altijd een zeer goede gevonden.

Mooi traptechniek een bikkel in het veld.

Heeft geen enkele moeite met vrijtrappen , afstand schoten.

Deze jongen is pas 31 en is Transfervrij .

speelde bij geronomeerde clubs in buitenland en heeft een mooi staat van dienst in Nederland.

Lijkt mij een geweldige man om er bij te hebben je moet toch creatief zijn als je geen centen heb.

• Den

Pas 31 ………………….. sarcasme????

Met ons middenveld zit hij bovendien gewoon op de bank

• FR1908

Maar wel een linkermiddenvelder en daar hebben we er maar eentje van.

en wil je meedoen om de bovenste plaatsen zal je een uitgebalanceerde selektie moeten hebben…indien transfervrij zou hij inderdaad een zeer nuttige speler kunnen zijn.

• Den

Dat ligt aan het systeem. Als je speelt zoals we nu spelen (met Biseswar op linksvoor) dan speel je feitelijk met twee centrale middenvelders waarbij links of rechts niet zoveel uitmaakt. Fer, Gio, El Ahmadi, Landzaat, Leerdam, Wijnaldum en zelfs Bruins hebben al in diverse combinaties gespeeld daar. En dan ben ik nog van mening dat rechtshalf nog eens de beste plek voor de Guzman is ook

• FR1908

alleen Gio kan die positie goed uitoefenen.

• Den

Als Tomasson doorschuift is het bijna een 442 en is Biseswar linkshalf. Dan heb je niet persé een linkspoot nodig daar.

• manuelbrielle

ik vind de kwaliteten van Levchenko erg goed.

Het is niet alleen een zeer goede speler maar ook een man met veel eredivisie ervaring.

Heeft trouwens ook een erg mooi vrouw

• eddiecoenen

ik begreep dat hij op jongens viel

• dennis

Sinds wanneer is Victoria Koblenco een jongen!!!!! Of heb ik ergens iets gemist :-)

• Den

Volgens mij was het tussen hem en Victoria even uit. Maar ze is wel een smakelijk hapje idd ;-)