Drenthe: 'Verhuur is zeker een optie'

• Gernie

Bron: vi.nl

Royston Drenthe hoeft niet weg uit Santiago Bernabéu, maar de linkspoot weegt wel zijn opties na een tegenvallend seizoen met Real Madrid.

Een gebrek aan speeltijd noopt Drenthe tot het nadenken over zijn toekomst bij De Koninklijke. Dit seizoen heeft hij mede door plankenkoorts minder kunnen betekenen dan hij vooraf had gehoopt.

'Het gaat niet welletjes, want ik speel niet', zei de oud-Feyenoorder in De Telegraaf. ‘Als de club iets heeft van we hebben Royston niet nodig, dan moet ik verder zoeken.’

Drenthe sluit een tijdelijk vertrek niet uit. ‘Verhuur is zeker een optie. Ik heb bij Real nog elke dag het gevoel dat ik beter word, dus misschien ben ik op een gegeven moment wel klaar voor de basis.’ Bovendien is nog onzeker wie komend seizoen trainer is in Madrid. ‘Als er een nieuwe trainer komt, is het nieuwe ronde, nieuwe kansen.’

Zou hem best nog een jaartje in de kuip willen zien op de linkerkant.

Heb geen idee want zo'n huur periode moet kosten.

• Milo

Ik wil hem niet zien. Het is en blijft een pesoon die met alle geweld zijn overgang met de rechter wilde uitvechten. Zulke mannen heb ik liever niet in Feyenoord.

• macaroni

En dan een beetje de vedette uithangen zeker…..

nee dank je

• willem

Van Real naar een modale middenmoter in de eredivisie, denk niet dat Drenthe daar op zit te wachten , en wij kunnen nog geen eens een Drenthe met 1 been huren of kopen , we zijn op sterven na dood .

• eddiecoenen

misschien in een deal met wijnaldum ?

• Den

Dat moeten wij niet willen en dat moet Wijnaldum zeker niet willen. Alle spelers die te jong weggaan mislukken tenslotte. Alleen bij Arsenal krijg je wat dat betreft een kans maar ook daarvoor is hij nog te jong

• eddiecoenen

ik denk dat hij uiteindelijk ook wel naar een arsenal zal gaan

• jerry

maar van bronckhorst zie je wel graag bij feyenoord? die wilde het ook uitvechten voor de rechter om naar glasgow rangers te gaan….

• Bloedgroep-FFFFF

precies, meneer wilde perse van Feyenoord gelijk naar de ALLERHOOGSTE top, Hoe dom is dat?

Nu valt hij qua club wellicht alleen maar terug, maar aub niet bij ons.

Vedette die voor onrust en stoken kan zorgen en

denkt dat hij “ alles al te zeggen kan hebben” Nee dank U.

ookal zal Feyenoord ook niet zijn club meer zijn.

• jerry

welkom in de voetballerij!!!! bij elke speler zal het zo zijn, als real madrid langskomt dan zeg je geen nee!!!