Roger Guerreiro

• jan

Polish international player can move to Feyenoord

Brazilian born midfielder – Roger Guerreiro may be signed by Dutch giant – Feyenoord Rotterdam – informs Polish daily “Dziennik”.

Polish international team player will move this summer on a fee of 300 thousand euro. It sound little bit funny, because the value of Roger is much bigger (3-4 million euro). Unfortunately Roger’s contract with Legia Warsaw expires within one year, what means that he may leave the club without any fee. Moreover, Roger does not want to sign new contract with Polish club.

There is another point that can move Polish star to Feyenoord; it is Leo Beenhakker who will be Feyenoord’s manager since next summer. He advises to sign Roger, because of his creativity, powerful shot and international experience. It is also known that Roger Guerreiro is favourite player of Dutch coach, so their cooperation can be very effective.

http://news.poland.com/result/news/id/2337

• jerry

klinkt goed, ken hem alleen niet

• jan

Guerreiro begon zijn loopbaan bij São Caetano en SC Corinthians. Hij brak door bij CR Flamengo en vervolgde zijn loopbaan bij Celta de Vigo in Spanje. Hierna keerde hij terug in Brazilië bij EC Juventude. Sinds 2006 speelt hij voor Legia Warschau. Vanaf 2008 speelde hij 13 keer voor Polen en hij maakte deel uit van de selectie voor Euro 2008.

• Pravdafan

http://www.youtube.com/watch?v=nDYm323_aFk&feature=related

HALEN!!!!!

• patrick

middenvelder? mag hopen een hangende linkermiddenvelder !!!

• RM

ziet er niet best uit op youtube, volstrekt onnodige hakjes vaak. vraag me af hoe lang ie t in de kuip volhoudt.

• Bloedgroep-FFFFF

Lijkt me een lange gozer. Maar….voor 3 ton te halen?

Waarom zo goedkoop?

of isie niet meer waard :D

• Pravdafan

RM schreef:

>

> ziet er niet best uit op youtube, volstrekt onnodige hakjes

> vaak. vraag me af hoe lang ie t in de kuip volhoudt.

Als het gerucht waar is dan zal Leo Beenhakker hem wel geschikt vinden voor Feyenoord, acht jij je meer capabel dan Don Leo? Anders hadden ze jouw aan moeten stellen als TD………

• jerry

hoeveel spelmakers hebben we?

• jerry

want je houdt niet van creatieve voetballers? zoals het eruit ziet is dit wel een speler waarvoor je naar het stadion komt!!!