Roger Guerreiro

• Pravdafan

jerry schreef:

>

> want je houdt niet van creatieve voetballers? zoals het eruit

> ziet is dit wel een speler waarvoor je naar het stadion komt!!!

Amen Jerry,

Ik ben het volledig met je eens die gozert kan z'n mannetje uitspelen, een aanval opbouwen en het spel verdelen + JA HOOR……… SCOREN.

Wat wil je nog meer zou ik zeggen……

• Doodhaan

volgens mij snap jij het niet helemaal! dat wil je toch zien als je op de tribune zit? ik wel althans! ziet er echt geweldig uit deze speler, ontzettend technisch, kan makkelijk een man passeren (iets wat we veel te weinig zien bij Feyenoord)! ik ben echt voor het halen van deze speler, als hij echt zo is als dat we op het filmpje zien!

mijn mening is uitsluitend gebaseerd op wat ik nu op dat filmpje gezien heb, verder ken ik de beste man niet.

• jerry

ik zou het niet weten, een echte spelmaker, passeer makkelijk, scoort makkelijk, technisch begaafd, maar een functioneel hakje wordt weer moeilijk over gedaan…. ze hebben liever spelers als bruins, greene, lucius, hofland… enzovoort…. pffffffffff

• jerry

niets aan toe te voegen doodhaan!!!

• RM

in dat geval kunnen we net zo goed met dit hele forum ophouden. het lijkt me gewoon niet meteen het type speler dat in de kuip past, we hebben al genoeg creatievelingen en van dat filmpje werd ik nou ook niet echt meteen warm. maar als elk commentaar hier meteen als een aanval op beenhakker gezien wordt, zal ik mn mond wel houden.

• Doodhaan

Nu gauw naar mijn UPC-kastje en hopelijk genieten van ons cluppie!!! SUCCES ALLEMAAL!!!!!!!!

• jerry

hoeveel creatieve aanvallende middenvelders hebben we?? en dan nog eentje met een linkerbeen? en aangezien we weinig geld hebben en zoals het er nu naar uitziet is dit een hele goede voetballer, waarom zouden we hem niet halen? heb je liever een woeste harde werker?

• Den

Wijnaldum komt uiteindelijk achter de spitsen bij ons

• Den

Van achteruit: El Ahmadi. Op het middenveld: Wijnaldum en Bruins. Verder staat nu Tomasson achter de spits en kan ook de Guzman nog op al die posities spelen

• Den

http://www.prikpagina.nl/read.php?f=2180&i=503256&t=503209