nog 2 wedstrijden winnen

• jerry

dat weet ik reinier, ken tommie al een tijdje!!! zodirect komt ie weer terug op aarde…. na zijn frustratie, maar iedereen is gefrustreerd als feyenoord verliest behalve die volgewreten vedettes in het veld

• Reinier

Ik heb ook geen zin meer om me Donderdag weer 90 minuten kapot te gaan ergeren, ga met de kinderen iets doen.

• jerry

is in ieder geval al jaren gezelliger dan het schouwspel van feyenoord, daar word je niet vrolijk van

• Milo

We verliezen een uitwedstrijd met 3-2 Ik vind dat niet zo slecht. Natuurlijk heb ik liever dat we winnen, maar ik vind de uitslag nou niet zo beroerd. We moeten nu gewoon thuis winnen en waarom zou dat niet gebeuren. Ik zie Feyenoord nog wel dat laatst europese ticket halen.

• jerry

over het geheel is het veldspel slecht onder vlemmings, onder verbeek, onder van marwijk en onder koeman, dus zoveel lol heb je niet!! en ja die 2 thuiswedstrijden zal je misschien wel winnen van nac, maar groningen is een ander verhaal, daar haal je niet zo makkelijk een puntje uit en de eventuele beslissingswedstrijd is dan ook in groningen!!!

• tommie F

met zo,n instelling verdien je t niet om te winnen! ik zie graag een strijdend feyenoord, spelers die de mouwen opstropen en trots zijn om voor feyenoord te spelen, dat mis ik bij t overgrote deel van onze spelers !!!

• Wim

Juist!

Ze willen op vakantie. Hebben geen vakantiegeld nodig, zoals de gemiddelde hardwerkende nederlander. Feyenoord? Interesseerd ze geen ene moer.

• jerry

maar was het anders onder van marwijk en koeman??? ben het wel met je eens trouwens