hopeloos zooitje

• jorW

dit klote elftal met een lulletje trainer, laat gwn timmer staan na als zijn blunders en uitspraken en de cler zal wel met zijn hoofd bij de skihut zijn geweest hij is morgen immers lekker vrij.

en dan leerdam weer rechtsback na al die mislukte pogingen.

Dit gaan we nooit winnen de komende wed, we worden tegen roda al vernederd in de kuip

• Tinkelbell

ik ben het hele maal eens met je

• Reinier

Wen er maar vast aan Jor, dit zal het beeld blijven de komende jaren.

• jorW

ik ben er al aan gewend want dit is niet het eerste jaar zo, dit is wel het ergste maar uitgesloten van mooie incidenten(kampioenschap 99, een paar bekers en uefa cup 2002) is het de laatste 25 jaar mr bar weinig genieten.

• Reinier

Ik dacht dat jij jonger was, maar idd is het de laatste 25 jaar bar en boos.

• Rotterdammer

Altijd spanning tijdens en vaak frustatie na de wedstrijd. Wanneer kunnen we weer trots zijn op onze club?

• Reinier

opening van het nieuwe stadion in 2038

• jorW

ik ben 25 maar ben al heel vroeg naar het stadion gegaan met mijn vader en oom maar ik ken de geschiedenis van feyenoord heel goed, maar helemaal die van de afgelopen jaren en het is heel erg om te zien, de liefde is zoo groot voor deze club maar het lijkt alsof niemand hier een normaal beleid kan voeren.

Daarom gaat echt al mijn hoop uit naar Been en Beenhakker want als de 2 het niet kunnen doen dan weet ik het echt niet meer.

Gudde moet iig oprotten, als ik hem al zie of hoor praten schiet ik al in de lach, wat een ukkeltje is dat zeg samen met Jacobs

• Rotterdammer

:)

• TB

nu hebben ze lekker lang vacantie, en hoeven ze ook niet Europa in.

Het salaris gaat toch wel door