Bahia en Leerdam

• Eddie

Wil je een topclub worden, dan weet ik genoeg!

Bahia werd twee keer door een slechte voetballer…

• tommie F

vele vinden bahia goed……………………………………..analyseer z,n wedstrijden eens zou ik zeggen!!! de 1-3 van roda door hadouir kijk naar bahia………………..!!! jajaja de rots van rio ik weet wel beter en oja alle tegenstanders van feyenoord ook!!! wat een voorstopper!!!

• Reinier

Jerry, kom er maar in.

• jerry

waarom, heel simpel, bij de 3de goal gaat bahia de fout in, bij de eerste goal gio, en bij de 2de goal leerdam, dat ziet iedereen!!! heel simpel!!!

• Reinier

zo gaat het bijna elke week, triest maar waar………..

• tommie F

bij de 2e goal had de rots ook een aandeel!!! met deze lieve , aardige en goed nl spekende voorstopper komen we niet verder dan een 5e (incidentele) plaats!!! ipv de rots noem ik hem nu andre ‘1mtr’bahia , hij dekt namelijk altijd op 1mtr!!! wat een drama en dan ook nog die prikkers die hier verkondigen dat die lkeerdaqm zo goede rback is ………………..whahahaha zet fer daar maar neer dan die is wat slimmer!!!

• jerry

je hebt niet zoveel keus daar, en net als leerdam is fer ook geen rechtsback en is ook niet wendbaar tegen een speler als lurling, ook geen optie!!! en inderdaad is bahia de minst slechte optie die we hebben, heb je ook eens goed gekeken naar landzaat, als we het hebben over drama voetballers met een inkomen van 1.6 miljoen, wat is dat treurig!!!

• Eddy

Landzaat moet sowieso zo snel mogelijk van de loonlijst. Is puur weggegooid geld.

• tommie F

eens!!

• jerry

dat is echt een verschrikking!!!