Die is naar Feyenoord gekomen om in aanmerking te komen voor het Nederlands elftal. Nergens anders voor. Na die mislukking heeft die het voetbal vaarwel gezegd. Weg ermee.
Sorry dames en heren!!
Ik zit af en toe hier te kijken maar ik moest mijn mening even plaatsen.
Ik vindt dit zo'n slap geouwehoer!!! alsof jullie naar een andere wedstrijd hebben gekeken.
Volgens mij is Tim de cler de zwakste schakel!!! (de ervaren speler)wat een bloedbak is dat zeg.
En Leerdam lekker terug naar de beloftes zetten want dat gozertje is er duideijk nog niet klaar voor!!(weer een penalty tegen)is te onbehouwen maar hij komt er zeker wel maar gun hem de tijd.
En Bahia dat is echt de beste op dit moment,dat is echt een Feyenoorder geworden en niet anders,en dan is het na een fout gelijk de zwakste schakel???
Ja je moet toch iemand aanwijzen,maar doe dat dan wel bij de echte zwakste schakel!!!
Nou dat wilde ik kwijt sorry voor de overlast.
gr Rumpunchvunz.
ik blijf erbij dat bahia te vaak “een foutje”maakt en te veel dekt op 1mtr!! en jerry je zegt t zelf al de minst slechtste optie……………..ja idd en dat bij een club als feyenoord!!! daarom zijn we 7e met 45 pntn!! overigens gaf j van halst in de nabeschouwing de 2 dekkingsfouten van bahia bij de 2-0 en 3-1\van nac goed weer; hij stond weer eens op 1mtr te dekken………..!!! te vaak gebeurt hem dat als voorstopper. dat de anderen slecht of nog slechter zijn laat iik in t midden feit is dat onze verdediging 1 van de minder in de nl competitie is!!! ben benieuwd hoe mario been dit gaat ‘handelen’ je elftal begint immers van achter!!!
met alle respect tommie, maar als je spelers wielaart, oleguer, vertongen, salcido, marcelles, jaliens, moisander, dingsdag zoveel beter vind dan is dat prima, ik zie dat niet!!! en ik hoop dat mario het elftal gaat opschonen!!! tja je kan nu wel alles op bahia schuiven maar waarom hoor ik niemand dat gio bij de eerste goal stond te slapen? of dat landzaat totaal ongeschikt is voor feyenoord? en zo kan ik nog wel even doorgaan, bahia heeft dit seizoen bewezen dat hij een van de betere was dit seizoen? maar we zullen het zien onder mario maar zonder geld, blijft hij afhankelijk van deze selectie en daar kom je niet veel hoger mee!!!
De namen die jij noemt vind ik over het algemeen veel beter dan Bahia en Leerdam.
Foutloos zijn ze geen van allen maar ik zie bij onze verdediging toch struktureel geblunder. Steeds de verkeerde kant opdraaien (Leerdam, Tiendallie), snelheid tekort (De Cler), Overnemen in 16m (Bahia, Leerdam, Tiendallie. Coaching, (Timmer, …..)
Mag ik stoppen?
En toch ben ik er weer bij tegen NAC!
ik had het nu niet over leerdam, maar als ik de vergelijking maak vind ik ze niet veel beter dan bahia, als jij dat wel vind, is dat natuurlijk prima, iedereen zijn mening maar die oleguer kan echt helemaal niks, wielaart heb ik nog niet kunnen betrappen op een goede wedstrijd, vertonghen is heel wisselvallig, dinsdag is obehouden, calcido is ook kwetsbaar, jaliens is opbouwend beter, verdedigend ook geen wonder!!! we hebben in nederland gewoon beperkte verdedigers!!
Die eerst coal komt door een overtreding van Bahia aan de zijlijn, kan met ze handen weer niet van die gozer afblijven , wel bij de les blijven , ik snap niet dat jij het iederekeer voor die lamlul opneemt, je komt maar iedere keer met je stop wordtje de minst slechte optie, nou ik wordt dood ziek van die snurker.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?