play offs!!

• tommie F

donderdag gewoon verliezen, afscheid nemen van landzaat, hofland, tiendallie + de rest die al zal gaan!!! vizier richten op t volgend seizoen, waarin we hopelijk een trainer krijgen die gewoon de juiste spelers opstelt op de goede p[laats, dat zal heel wat schelen!! gewoon een trainer die 4-4-2 , of 4-3-3 speelt en geen fantasyopstellingen meer !!!

• Wim

Ik kan er geen genoegen mee nemen. We horen europees voetbal te halen.

Maar het nivo wat we tegen Roda en NAC hebben laten zien hoort niet in europa thuis.

• jerry

donderdag en zondag winnen…. dan heb je nog uitzicht op een europees ticket…. en volgend jaar wordt het geen haar beter als je geen geld hebt om te investeren, dan ga je voor kwantiteit ipv kwaliteit, want maken spelers als fernandez, dudek/gentenaar feyenoord beter???

• tommie F

ach jerry ze zijn al snel beter dan timmer en tiendallie of leerdam!!! ook de door jou genoemde spelers zijn beter dan hun!!

• jerry

dat wil ik eerst nog maar zien, ik heb niet zo;n hoge pet op van de namen die ik hoor en lees

• vriendje stokvis

Helemaal eens jerry…..wat een wedstrijd van Feyenoord weer.

Het is niets en het wordt ook helemaal niets meer….alle goede voornemens en berichtgevingen vanuit Rotterdam ten spijt.

• eddiecoenen

laten we hopen dat nac het do as haalt , anders weer tegen groningen en

allerlei zinloze voorrondes om de EL te halen zal de voorbereiding niet ten

goede komen , over en sluiten dit seizoen niet meer achterom kijken en

volgend jaar proberen bij de 1e 5 te eindigen en het goed te doen in de beker

alleen dat is een realistisch doel amen

• Ferdi

Ik denk als je een nieuwe keeper hebt , een fitte el ahmadi en een fitte tomasson dat dat zeker wel beter gaat!

• Feyenoord036

Hoe jullie er ook over denken…. ik denk dat volgend seizoen alleen maar positief kan zijn als er europees gespeeld wordt… zo niet…mzzl Feyenoord!

Dus hoop maar dat ze het wel redden!

• FR1908

Mee eens, van mij hoeft het ook niet meer.

Oke, europees voetbal is erg belangrijk om evt nieuwe spelers aan te trekken, maar er zitten ook veel nadelen aan.

Ze moeten eerste voorronde spelen, hoe groot is de kans dat ze het daadwerkelijk overleven. Die jongens hebben geen tijd voor vakantie om bij te komen van een slopend jaar en met frisse moed weer aan een nieuwe seizoen te gaan beginnen.

Vel jongkies hebben nog verplichtingen met oranje erlftallen deze zomer.

Nee hoor, laat ze er donderdag maar lekker uitvliegen, op vakantie gaan, afscheid nemen van een aantal (gevestigde) spelers en laat Mario Been maar aan een nieuw elftal werken.

Moet hij wel de tijd krijgen natuurlijk, ook van ons.