Heeft het in de nabeschouwing dat ze lengte te kort kwamen achterin door het onbreken van Fer en Hofland bij vrije trappen , maar ik ga me nu toch afvragen wie de opstelling maakt bij Feyenoord , is dat die ouwe hap die ver over de hill is, want waarom zet je Fer op de bank als je lengte te kort komt achterin en waar om die stopnaald weer mee moest doen gisteren is mij ook een raadsel, die gozer had postbode moeten worden inplaats van voetballer, en om over de wissels maar te zwijgen van Vlemmings , nee deze man is ook niet serieus meer te nemen , met ze hebben gevochten als leeuwen , heb ik zeker een andere wedstrijd gezien , het voetbal wat Feyenoord speelt is gebaseerd op toeval, niks meer en niks minder want een bal naar mekaar toespelen over een meter valt al niet mee , om over de snelheid van het inspelen maar te zwijgen , maar sinds Verbeek weg is is het zo gezellig op de training ouwe jongens krente brood, maar het niveau is niet om aan te zien , geef niet als het maar gezellig is Feyenoord anno 2009 .