roger cuerero ofzo iets

• buis

volgens voetbalzone mogelijke transfer naar feyenoord.

en keek bij google en het was al rond!!!!

Roger Guerreiro

Uit Wikipedia, de vrije encyclopedie

Ga naar: navigatie, zoeken

Roger Guerreiro (São Paulo, 25 mei 1982) is een Pools voetballer van Braziliaanse komaf.

Guerreiro begon zijn loopbaan bij São Caetano en SC Corinthians. Hij brak door bij CR Flamengo en vervolgde zijn loopbaan bij Celta de Vigo in Spanje. Hierna keerde hij terug in Brazilië bij EC Juventude. Sinds 2006 speelt hij voor Legia Warschau. Vanaf 2008 speelde hij 13 keer voor Polen en hij maakte deel uit van de selectie voor Euro 2008.

Geplaatst op:

– Dit artikel is een beginnetje over voetbal. U wordt uitgenodigd op bewerk te klikken om uw kennis aan dit artikel toe te voegen.

Roger Guerreiro zal in de zomer van 2009 voor een bedrag van € 300.000 op voorspraak van Technisch Adviseur Beenhakker de overstap maken naar Feyenoord Rotterdam. Feyenoord is beest.

Categorieën: Wikipedia:Beginnetje voetbal | Pools voetballer

Verborgen categorie: Wikipedia:Beginnetje nog niet onderverdeeld

• SKL

Wikipedia moet je nooit geloven. Maar het zou heel goed kunnen dat Beenhakker een aantal ( goekope) spelers uit Polen haalt.

• manuelbrielle

op voetbalzone heb ik het niet staan maar heb nu geen bril bij de hand.

heb je een link?

• FR1908

waar hal je die wijsheid vandaan????

• buis

kijken onder: in de wandelgang.

• manuelbrielle

Roger Guerreiro is een van de kandidaten om komend seizoen de Feyenoord-selectie van Mario Been te versterken. De aanvallende middenvelder van Legia Warschau is aan het einde van het kalenderjaar transfervrij. De Braziliaan, die voor het Poolse nationale elftal uitkomt, weigerde onlangs zijn verbintenis te verlengen. Legia is daarom bereid om hem voor een slordige drie ton te laten gaan. (Dziennik)

Wat ik raar vind hij is eind kalenderjaar Transfervrij.

legia wilt hem laten gaan voor 3 ton lijkt me onverstandig nu 3 ton te betalen en eind van dit jaar is ie vrij

• BJW

Denk je niet, dat Leo & Co weten waar ze mee bezig zijn?

Die 3 ton is na het tekenen van het contract al minstens het tienvoudige!

• NIELS VAKKIE Z

en het is eind van het KALENDERjaar dus je kan hem dan pas in de winter gratis ophalen.

• Pravdafan

Check dit maar eens via Google nieuws:

http://news.google.nl/news?um=1&ned=nl_nl&hl=nl&q=Roger+guerreiro

Ik tel al een flink aantal sites die het mededelen over meneer Guerreiro…..

Het moet bijna wel waar zijn, zou je denken tenminste……………

• BJW

We blijven hopen!